سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری پنج شکارچی غیرمجاز در بیله‌سوار و گرمی مغان

رئیس نمایندگی حفاظت محیط‌زیست بیله‌سوار گفت: پنج شکارچی غیرمجاز در این شهرستان دستگیر شدند.

عسگر جبرائیلی رئیس نمایندگی حفاظت محیط‌زیست بیله‌سوار گفت: این متخلفان که اقدام به شکار غیرمجاز یک قطعه پرنده حمایت‌ شده دراج نموده بودند، دستگیر و یک قبضه اسلحه دولول و پنج تیر فشنگ از آنها کشف و ضبط شد.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط‌زیست بیله‌سوار می گوید: شهرستان بیله‌سوار به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی مناسب و همچنین وجود اراضی وسیع کشاورزی و مرتعی و منابع آبی منشعب از رود ارس و رودخانه مرزی بالهارود، زیستگاه انواع پرندگان وحشی عادی و حمایت‌ شده مهاجر و بومی از جمله گونه دراج است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی هم گفت: ماموران یگان حفاظت این شهرستان طی ماموریت گشت و کنترل در زیستگاه‌ها ۲ نفر را که اقدام به پهن کردن تور و زنده‌گیری سهره طلایی در مناطق مختلف کرده بودند، دستگیر کردند.

رضا رحیمی می گوید: سایر ادوات زنده‌گیری از جمله دو ست تور زنده‌گیری و ۲ عدد قفس ضبط شد و این افراد به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با تجلیل از همکاری مقام قضایی، فرماندهی و پاسگاه‌های مرزی شهرستان، از عموم مردم بویژه دوستداران محیط زیست خواست با توجه به ممنوعیت هرگونه شکار و زنده‌گیری در سال جاری، هرگونه تخلف در زمینه‌های مختلف زیست محیطی را از طریق شماره تلفن ۱۵۴۰ اعلام کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.