سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه:

کمیسیون تلفیق، خودروسازان را مکلف به واگذاری خودرو‌های تولیدی در بورس کرد

رحیم زارع گفت:اعضای کمیسیون تلفیق خودروسازان را مکلف کردند تا در سال آینده خودرو‌های تولید شده خود را در بورس عرضه کنند.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در نشست خبری گفت: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه خودروسازان را مکلف کردند تا در سال ۱۴۰۲ خودرو‌های تولیدی خود را در بورس عرضه کنند.

وی افزود: همچنین بر اساس این مصوبه شورای رقابت نیز مکلف شد تا هر سه ماه یکبار قیمت خودرو‌های تولید و عرضه شده به بازار را آنالیز کند و مابه التفاوت قیمت تعیین شده توسط شورای رقابت و قیمت خودرو‌ها در بورس در ۸۵ درصد این مابه التفاوت برای توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه در شهر‌های کوچک و محروم هزینه شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار کرد: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند تا یک درصد از درآمد‌های گمرکی حاصل از واردات کالا‌ها از مناطق آزاد تجاری و صنعتی برای توسعه اشتغال در کمیته امداد و بهزیستی و کمیته امداد ۶۰% و بهزیستی ۴۰ درصد هزینه شود.

زارع خاطرنشان کرد: علاوه بر این بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق والدینی که دارای سه فرزند یا بیشتر باشند از ۱۵ درصد معافیت بر مالیات بر حقوق دریافتی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: همچنین طبق مصوبه کمیسیون تلفیق هزینه دادرسی در شورا‌های حل اختلاف به میزان ۸۰ درصد هزینه دادرسی در مراجع دادرسی تعیین شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.