سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر باقری:

تا ساعات آینده یک پرده گفته نشده از قدرت نیروی هوایی ارتش رسانه‌ای می‌شود

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت:امروز بیش از ۹۰ درصد تجهیزات و تسلیحات نیرو‌های مسلح در داخل تولید و به کار گرفته می‌شود.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نیروی قدرتمند هوایی ارتش طی سال‌های اخیر توانسته قدرت آفندی و تهاجمی خود را به خوبی تقویت کند، روندی که کماکان تداوم داشته و ان‌شاءالله در ساعات آینده یک پرده دیگر و گفته نشده از قدرت این نیرو رسانه‌ای خواهد شد و مردم عزیز ایران از این قدرت نمایی دلشاد و دشمنان نیز از هر گونه فکر تعدی به ایران عزیز ناامید خواهند شد.

سرلشکر باقری با اشاره به خودکفایی دفاعی کشورمان بیان کرد: قدرت دفاعی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران در روز‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی به حدی بود که فقط ۵ درصد از تجهیزات در داخل تولید می‌شد. اما، امروز بیش از ۹۰ درصد تجهیزات و تسلیحات نیرو‌های مسلح در داخل تولید و به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: خودکفایی نیرو‌های مسلح امروز در نقطه‌ای قرار دارد که کشوری که روزی از داشتن کوچک‌ترین تجهیزات محروم بود، تجهیزات و تسلیحات تولید آن درخواست کننده‌های فراوانی در جهان پیدا کرده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تهدیدات صهیونیست‌ها علیه کشورمان تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی امروز تهدیداتی را مطرح می‌کند، اما به خوبی می‌داند که قدرت اعمال هیچ‌گونه تهدیدی را ندارد و در میان کشور‌ها و ملل محور مقاومت محاصره شده است که این موضوع نیز از برکات انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب است و روز به روز این قدرت نابودی این رژیم را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسیر قدرت افزایش حوزه دفاعی و بازدارندگی قدرت و توان در حال ادامه است و واحد‌های انتظامی و امنیتی ما امنیت مثال‌زدنی را برای کشور در مرز‌ها و داخل برقرار کردند. نیرو‌های مسلح بر اجرای ماموریت ذاتی خود در دفاع از زمین، هوا و دریا و برقراری امنیت در مرز‌ها و سراسر کشور با تمام توان خود حرکت می‌کنند و تلاش دارند که هیچ‌گونه کاستی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی افزود: خدای بزرگ را شاکریم که در آستانه آغاز چهل و پنجمین سال جمهوری اسلامی بار دیگر در مرقد نورانی امام راحل بزرگوار در محضر همه فرماندهان حضور پیدا کرده و با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق میکنیم.

وی با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا پرچم انقلاب اسلامی را بر دوش گرفتند و با اقتدار و تدبیر این پرچم را پیش می‌برند، ادامه داد: ان شاالله ایشان این پرچم را به دست مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) تحویل خواهند داد.

سرلشکر باقری تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان عنوان می‌کردند که جمهوری اسلامی چهلمین بهار انقلاب را نخواهد دید، امروز مشاهده می‌کنیم ایران قوی‌تر از همیشه، با اقتدار و توان مضاعف و با تدبیر، راه نورانی خود را به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی پیش می‌برد و سند ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسیر را برای جوانان و نسل‌های بعدی مشخص کرده است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ و استحکام آن با رأی مردم، برای اولین بار مولفه‌های جمهوریت و اسلامیت به برکت این انقلاب با یکدیگر تجمیع شد و نظامی نمونه در سطح جهان به وجود آمد که ان شاء الله به قیام حضرت بقیه الله متصل خواهد شد.

سرلشکر باقری در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان در این مدت همه راه‌ها را برای آسیب به این نظام مقدس آزمودند و با ایجاد ناامنی‌ها، جنگها، تحریم‌ها و مشکلات گوناگون امروز با جنگ ترکیبی وارد عرصه شده و تلاش دارند از همه توانمندی‌ها به طور پیوسته و منسجم علیه ملت ایران استفاده کنند.

وی افزود: دشمن از طریق جنگ ترکیبی به دنبال ترویج ناامیدی، ضعف و سستی در کشور است در شرایطی که مردم عزیز ما در همین ماه‌های اخیر نشان دادند هر زمانی نیاز باشد در کنار نظام مستحکم اسلامی ایستاده اندو در پیروی از رهبر عزیز گام برمی دارند.

سرلشکر باقری گفت: برد خطوط تماس گفتمان انقلاب اسلامی، امروز مرز‌های کشور را درنوردیده و منطقه را در برگرفته است، به گونه‌ای که همه آزادی‌خواهان جهان پیام و آرمان‌های جمهوری اسلامی را آرزو و آرمان خود می‌پندارند و تلاش دشمنان برای خاموش کردن این نور الهی راه به جایی نخواهد برد.

وی افزود: دشمنان در ابتدای انقلاب اسلامی تلاش کردند تا با شعار انحلال ارتش توان دفاعی کشور را تضعیف کنند، اما امام راحل در کنار حفظ و افزایش اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، نهال جدیدی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را غرس کردند که پاسدار انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن شد و نیرو‌های انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز بازوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه امروز نیرو‌های مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی رزمی و هم افزایی قرار دارند، ادامه داد: امروز ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند این ملت هستند و به حمدلله روز به روز بر برادری و هم افزایی و ارتقاء توان و وحدت این دو بازوی مقتدر انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح بیان داشت: کشور ما در گذشته از داشتن کوچکترین تجهیزات محروم بود و در تحریم صددرصدی کامل قرار داشت، اما امروز تسلیحات و تجهیزاتش خواهان و درخواست کننده‌های فراوانی در جهان پیدا کرده است و این افتخاری است که امام بزرگوار برای ملت ایران ایجاد کرد.

سردار باقری گفت: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری امامین انقلاب روز به روز بر توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود.

وی افزود: امروز نیرو‌های مسلح ماموریت ذاتی خود را در دفاع از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی به کار بسته اند و در کنار آن نیز با دولت محترم در خدمت رسانی به مردم شریف همکاری می‌کنند و هر جایی نیاز باشد برای خدمت رسانی پیشگام هستند.

وی زلزله اخیر در شهرستان خوی را نمونه بارز خدمت رسانی نیرو‌های مسلح به مردم شریف عنوان کرد و افزود: نیرو‌های مسلح ضمن انجام مأموریت‌های ذاتی خود، در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی کشور نیز مطابق با مقدورات خود گام برمی دارند.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح ادامه داد: به عنوان رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح تاکید می‌کنم هرچند بازدارندگی دفاعی کشور ما اجازه بروز تهدیدات را نمی‌دهد، اما نیرو‌های مسلح ما حتی برای یک درصد احتمالی تهدید نیز، تمام امکاناتش را با هوشیاری کامل در رصد وضعیت قرار می‌دهد و آمادگی نیرو‌های مسلح امروز به حمدالله از هر زمان دیگری بالاتر است.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان تصریح کرد: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حد مقدورات در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان وارد عرصه شده و یاری‌رسان همه نهادها، مسئولان در کشور در راستای پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی و حل معضلات کشور هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
قدرت نظام در نرخ دلار و اقتصاد مشخص است زحمت نکشید.
ابراهیم
۲۳:۲۳ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
خدا به تمام ارتشیها وسپاهیا قدرت وسلامتی بدهد بخدا قسم اگر همین ارتش نباشد بدبخت میشم جونشون میزارن کفه دستشون بخاطر ما بخاطر ناموس کشور تورو خدا بد نگید بمولا خیلی ارزش دارن این رژیم نگید اگر همین ارتش موشکهاشونو وصلاحاشونو نشون نمیداد اونوقت میدیدی که چطور ضربع بزنن ودرضمن نه سپاهی هستم نه نظامی ولی دست تک ب تک تمام نظامی حتی سربازارو میبوسم و همچنین خاک پاشونو سرمع چشم میکنم وجانم ب قربان رهبر عزیزمان انشالله بحق اقا امام حسین سایه اش از سر ایران کم نشه امین
رضا زینلی
۰۱:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
دمت گرم خدایی ای کاش همه مثل شما فکر میکردن درود بر همه میهن پرستای با غیرت
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
جت‌های رنگ آمیزی شده 50 سال پیش
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
الله اکبر .زنده باد ایران و ایرانی .قدرت ایران باید به تمام دنیا فهمانده شود تا هر گستاخی در مورد ایران حرف نزند
مجید
۰۹:۵۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
سلام سردارباقری جانم فدای خودت وتمام ارتشیها وسپاهیان دلیرایران سربلندم ودرودخدابربرادرحسن شهیدت مایه افتخارشجاعت هرایرانیه ادم احساس بی کس بودن نمیکنه
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
بیا برو مرزها را کنترل کن کشور شده افغانستان
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
بازهم میخواهیدمردم راسورپرایز کنید؟؟؟؟
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
کدوم زیر زمین ساختین خخخخ
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
آدرس لازم داری؟ خخخ
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
این ارتش چه کارها که نمیکنه درود بر شما دلاورمردان ارتشی
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
مرحبا به این اقتدار
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ماشاءالله ایراااااان
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ملت نون نداره جنگ سخت افزار تموم شده جنگ جنگ.... هست
محمدمهدی عسگری
۲۳:۵۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
ماملت امام حسین هستیم هیچ وقت تن به ذلت نمیدهیم دنیای شیاطین بدانند تازندم رزمنده ام مرک بر شکم پراست خائین
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
دستت در نکنه بی زحمت حقوق نیروهای مسلح هم دوبرابرکن تایکمی بهتر بشه وضعیت اقتصادیشون.
چند علی
۲۰:۱۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
قدرت و اقتدار ارتش ما کمک می کند تا هر دشمنی که قصد حمله به این سرزمین را داشته باشد در پیروزی خود تردید کند روزگاری من خود یک سرباز بودم و اکنون یک کهنه سرباز م خوشحالم که برای این وطن تا مرز از دست دادن جانم پیش رفتم امروز لذت میبرم از اینکه ارتش کشور ما رو به قدرت و تکنیک و روز پیروزی است کدام مردمی را سراغ دارید که از قدرت ارتش کشور خود شاد نباشد حتی اگر از دلخوری های بیشماری برخوردار باشد هر جوانی که به سوی خدمت مقدس سربازی می رود متوجه میشود که دفاع از وطن در مقابل هر دشمنی بهترین کاری است که می تواند در طول عمر خود انجام دهد همه مرد زن پیر جوان باید بر اقتدار ارتش مان ببالیم اقتدار کشور به اقتدار ارتش وابسته است زنده و جاوید باد از سربازان صفر تا سران ارتش ما
م. ن.
۲۰:۰۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
جناب آقای سرلشگرباقری. شما را دوست دارم.
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
لوس وننر مث بچه سه ساله من شمارا دوستدارم خخخخخخخخخخخخخخخخ نه بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چندتا دوست داری بگو اینقدررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
دادا مواظب خلیج فارس باش داره به خلیج عربی تبدیلش میکنن
قبلا بیشتر رگ گردن میذاشتی
نذارید بگن منافعشون براشون مهمتره
محمد
۱۹:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ان شاء الله که عمر با برکت به رهبر معظم انقلاب اسلامی بده وسایه ایشان همواره بر این مملکت بررگ وشهید پرور باشد
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
فعلا این خبرا دردی رو دوا نمیکنه .سواره چه خبر از پیاده دارد .اوضاع مملکت بحرانی بشه و دلار بالا بره بعضی حضرات سود می‌برند.همین دیروز بود با پهباد در کشور خودمون بهمون حمله شد .دیگه این فاز سخن گفتن قدیمی شده
نارگیل
۱۸:۲۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
قشنگ برو ببین فرداش تو اسراییل چی شد.در مورد دلار آدمایی مثل شما که صبح تا شب تو صف دلار هستید چه انتظاری داری.
عباس ربیعی
۱۷:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
حال که به لطف خدا وحمایت مردم اینقدر ایران قدرتمندشده چرااسراییلی که اینهمه جنایت کرده
متفکرین ایران راشهید کرده وبااین عملیات های آخر که انجامدداده ایران باحرف انتقام میگیردپس چراقدرت کشورمان را به اسراییل ودیگر دشمنانمون نشان نمیدهید ؟
محمد
۱۶:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام
احسنت وخدا قوت، به دلیر مردان و آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما و خانواده عزیزتان، دست مریزا، چشم دشمنان کور، زبانشان گنگ ولال، وگوششان کر، انشاالله خداوند متعال حفظ تان نماید از همه بلیات، به حق چهارده معصوم ص ع س. التماس دعا.
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ماشاالله به نیروهای مسلح ایران!
بکوری چشم دشمنان ایران!
سرلشکر باقری عزیز و قهرمان سلام،خدا روح برادرت را شاد کند،شادمان کردی
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
زنده باد ایران اباد مستقل آزاد نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خدا پشت پناهتون
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
بخش نظامی ما عالی هست
SD
۱۵:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
به لطف خداوند ما کشوری قدرتمند داریم،خدایاشکرت
ایران
۱۵:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
همیشه سربلند باشید
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
جانم فدای رهبر
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ما میتوانیم با تلاش و توکل
ایرانی
۱۴:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
دمتون گرم تا کور شود هرآن که نتواند دید
سلبریتی های عزیز نمیخواید چیزی بگید؟
یا مثل همیشه سکوت میکنید ؟
البته فقط تو ایران بدنیا امدید سنگ اون وریارو به سینه میزنید بالاخره اون ور اب خرج داره باید وطن فروشی کنید
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام زنده باد ایران زنده باد ارتش سپاه
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام سرداران وسرلشگران دلیرشجاع بااخلاص خسته نباشیددلاوران دشمن پیشرفت کشوررانمی تواندببیندمتاسفانه درهمه عرصهاشکست خورده است باتلاش جوانان غیورکشورعزیزمان چشم طمع دشمن رابه گورخواهدبردراه شهداومکتب حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهدداشت انشاالله
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خدا نگهت داره برای این مردم که نور حاج قاسم رو داری خدا حفظت کنه
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
سلام و عرض ادبو احترام خدمت جان بر کف نیروهای همیشه آماده مات عزیز ایران.جانم فدای ایران و رهبر با غیرتم هزاران بار.
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
تکبیر الله اکبر الله اکبر خمینی رهبر
پیاز
۱۳:۰۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
درود بر ارتش قدرتمند
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
ای ول . به کوری چشم دشمنان
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
دم سپاه گرم
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
دم همتون گرم ،با تخصص و غیرت پرچم ایرانو بالا و بالاتر می‌برید