سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ هزار و ۴۰۱ نفر تحت پوشش بیمه دانشجویان و زنان خانه‌دار

از ابتدای امسال تا مهرماه، پنج هزار و ۴۰۱ نفر در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه دانشجویان و بیمه زنان خانه‌دار قرار گرفته‌اند.

عبدالله مختاری مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در شش ماهه نخست امسال بین استان‌های دیگر در حوزه جذب بیمه‌شدگان دانشجو و زنان خانه‌دار پیشتاز بوده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا مهرماه ۱۴۰۱، پنج هزار و ۴۰۱ نفر تحت پوشش بیمه دانشجویان و بیمه زنان خانه‌دار قرار گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید


مختاری اضافه کرد: زنان خانه‌دار و دخترانی که در رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال تمام قرار دارند، بدون سابقه قبلی بیمه‌ای نیز می‌توانند از حمایت‌های اداره‌کل تامین اجتماعی شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی، بازماندگان و خدمات درمانی برخوردار شوند.

وی درخصوص زنان خانه‌دار یا دختران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی همسر یا والدین، ادامه داد: این افراد برای استفاده از خدمات بیمه درمان، نیازی به پرداخت هزینه جداگانه ندارند و می‌توانند از پوشش بیمه‌ای به تبع همسر یا والدین خود استفاده کنند.

مختاری گفت: سایر متقاضیان بیمه زنان خانه‌دار و دختران در صورت تمایل به استفاده از بیمه درمان تامین اجتماعی می‌توانند با پرداخت سرانه درمان از خدمات درمانی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: سرانه درمان بنا بر مصوبه هیئت وزیران در امسال، به ازای هر نفر ۹۱ هزار تومان تعیین شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.