سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از دستگاه گرداننده فوقانی (تاپ درایو) ساخت یک شرکت دانش بنیان داخلی

دستگاه گرداننده فوقانی (تاپ درایو NTS ۵۰۰) ساخت یک شرکت دانش بنیان داخلی و شرکت ملی حفاری ایران در آیینی با حضور استاندار خوزستان رونمایی شد.

عباسعلی گرجی مدیرعامل شرکت تایکو گفت: دستگاه گرداننده فوقانی، مهم و کاربردی بر مبنای جدیرترین فناوری در صنعت حفاری ساخته شده و قابلیت حفاری چاه‌های نفت و گاز تا عمق بیش از ۷ هزار متر را دارد و در شرایط حفاری در خشکی و دریا قابل استفاده است.

او می گوید: این تاپ درایو مجهز به دو قدرت هیدرولیکی که یکی همواره به صورت آماده به کار است و در صورت ایجاد هرگونه مشکل در واحد قدرت هیدرولیکی وارد مدار شده و احتمال توقف عملیات را به حداقل می‌رساند و نصب بر روی دکل‌های حفاری موجود در ایران، لوله گذاری سریع و اسان، جابجایی آسان به دلیل سبک و کم حجم بودن، مجهز به سامانه سویل یکپارچه و براساس استاندارد از جمله قابلیت‌های آن است.

پیش از این برای نخستین‌بار تاپ درایو ملی را با نام NTS-۵۰۰ AC با همکاری شرکت ملی حفاری ایران تولید که بر روی دکل‌های این شرکت نصب شد و بالاترین بازده کاری نسبت به انواع خارجی را داشته است و هم اکنون ساخت چند تجهیز را برای این شرکت در دست اجرا دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.