سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

اشتغال فارغ‌التحصیلان در سایه توسعه دانش‌بنیان‌ها/استان سمنان ۱۱۰ شرکت دانش‌بنیان فعال دارد

هاشمی با اشاره به فعالیت ۱۱۰ شرکت دانش بنیان در این استان گفت: بهترین راه ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی اهمیت دادن به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود افزود: طی یک سال گذشته ۲۱ معدن در استان سمنان، عملیات فرآوری را به انجام رسانده و از خام‌فروشی پرهیز کردند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین افتخار است، ابراز کرد: دشمنان انقلاب انواع تحریم‌ها، توطئه‌ها و غائله‌های مختلف را بکار گرفتند تا انقلاب ما را شکست دهند، اما تمامی ترفند‌های آن‌ها با شکست روبرو شد و امروزه ایران اسلامی در معادلات دنیا تاثیرگذار است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه کارگزاران نظام موظف به اطلاع‌رسانی اقدام‌های خود به مردم هستند، اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان، ایران اسلامی فراتر از خاورمیانه می‌درخشد و میزبان گردشگران سلامت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۰ هزار واحدمسکونی در استان سمنان در دست ساخت است، افزود: توسعه و پیشرفت استان مدیون وحدت و همدلی میان مردم و مسوولان است.

هاشمی به عملیات گازرسانی به منطقه سرکویر و پل ابریشم اشاره کرد و گفت: با آغاز عملیات اجرایی این طرح، مردم این خطه از استان سمنان نیز از نعمت ارزشمند گاز بهره‌مند می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.