سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۵ قبضه اسلحه از متخلفان زیست محیطی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ١۵ قبضه اسلحه و ١۴ قطعه کبک و کبوتر وحشی شکار شده طی هفته گذشته در مناطق تحت مدیریت استان کشف و ضبط شده است.

علی سالاروند افزود: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست اداره کل و شهرستان‌ها طی گشت و کنترل جهت جلوگیری از تخلفات زیست محیطی شکار و صید، موفق به کشف و ضبط ١۵ قبضه اسلحه در مناطق تحت مدیریت شدند.

وی ادامه داد: در شهرستان دلفان سه قبضه، دورود یک قبضه و در منطقه حفاظت شده اشترانکوه یک قبضه به همراه چهار عدد فشنگ، سه تخته تور سالیک و پنج عدد لنسر، در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا یک قبضه، در منطقه شکار و صید ممنوع گرین شهرستان سلسله ۶ قبضه و تعدادی فشنگ و در منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلو خرم آباد سه قبضه به همراه ۴۵ عدد فشنگ کشف شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر اسلحه‌های کشف شده از متخلفان زیست محیطی، در دلفان چهار قطعه کبک و کبوتر وحشی، دورود سه قطعه کبوتر جنگلی، در منطقه شکار و صید ممنوع گرین سلسله لاشه ۶ قطعه کبوتر و یک قطعه کبک وحشی کشف و ضبط گردیده است.

سالاروند گفت: پرونده متخلفان پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان صدور رای قطعی به صورت امانی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان باقی می‌ماند.

وی از تمامی دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.