سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمده طرح‌های کشاورزی استان سمنان متمرکز بر مدیریت مصرف آب است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه ۱۳۷ طرح عمرانی و تولیدی دهه فجر در حال افتتاح است، گفت: عمده این طرح ها بر مدیریت مصرف آب متمرکز است.

قاسمی با بیان اینکه طی دهه فجر  ۱۳۷ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در حال افتتاح یا بهره برداری برای شهرستان‌های مختلف استان سمنان است، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح‌ها اعتباری معادل ۳۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این اعتبارات در حوزه‌های مختلفی از جمله کشاورزی، دامداری و آب و خاک استان سمنان صرف می‌شود، افزود: بخش عمده‌ای از تمرکز عمرانی پروژه‌های دهه فجر بر بهینه سازی و مدیریت مصرف آب است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه عمده طرح‌ها در شهرستان میامی به انجام رسیده است، ابراز داشت: عمده اقدامات جهاد کشاورزی در این حوزه متمرکز بر توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، استفاده از روش‌های نوین، مرمت بازسازی و لایروبی قنوات، اجرای کانال‌های عمومی، انتقال آب از طریق لوله، یکپارچه سازی اراضی و مباحث آبخیزداری است.

وی ارزش مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در حوزه جهاد کشاورزی را ۷۳۶ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: هزینه کرد این مبلغ برای بخش‌های مختلف نظیر مرمت لایه‌روبی قنات، طرح‌های آبخیزداری، عشایری، توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای و توسعه سامانه نوین آبیاری هزینه شد.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.