سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

آمادگی برای دوطرفه کردن تبادل کالا در بازارچه مرزی دوغارون تایباد

استاندار خراسان رضوی گفت: آمادگی دوطرفه کردن تبادل کالا در بازارچه مرزی دوغارون تایباد با هدف انتفاع مرزنشینان وجود دارد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در حاشیه سفر به تایباد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: آمادگی دوطرفه کردن تبادل کالا در بازارچه مرزی دوغارون وجود دارد تا مردم مرزنشین دو سوی مرز از آن بهره ببرند.

او افزود: قرار است در همین رابطه جلساتی برای بررسی ابعاد و نیز میزان اجرایی شدن آن با مسئولان مربوطه انجام شود تا هرچه بهتر مردم از مزایای اقتصادی مرزها منفعت کسب کنند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مرز دوغارون در حوزه تجاری و مسافری از اهمیت بالایی در مناسبات ایران و افغانستان برخوردار می باشد و هدف نهادهای اقتصادی، برطرف کردن مشکلات و مسایل در این گذرگاه بین المللی است.

نظری بیان کرد: نسبت به گذشته نابسامانی های مدیریتی در مرز دوغارون در حال بهبود است و انتظار می رود دستگاه های فعال در این معبر با هماهنگی و سرعت بالا موانع را مرتفع کنند.

او تصریح کرد: اجرای طرح های جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون بسیاری از مشکلات را در حوزه سرعت بخشی در ترددها و خدمات دهی رفع می کند و منجر به تسهیل و روانسازی ترانزیت کالا میان دو کشور ایران و افغانستان خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: با اتمام این طرح های عمرانی همچنین تجار، رانندگان و مسافران ایرانی و افغانستانی تکریم می شوند و خدمات باکیفیت در اختیار آنها قرار می گیرد که اثرات خوبی در روابط دو کشور همسایه دارد.

نظری اظهار کرد: نظام اسلامی ایران با قدرت مسیر خود در تحقق آرمان های انقلاب را طی می کند تا مردم در هر نقطه از کشور از مزایای حاکمیت اسلامی استفاده کنند.

افتتاح پروژه روشنایی بخشی از جاده تایباد-دوغارون و آغاز عملیات اجرایی طرح جامع پایانه و بازارچه مرزی دوغارون از برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی به تایباد بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.