سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

مدیران کاریابی های غیر دولتی توانمند می شوند

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مدیران دفاتر کاریابی غیر دولتی با شرکت در یک دوره آموزشی مجازی، توانمند می‌شوند.

محمد عزت یار  گفت: دوره توانمندسازی مدیران دفاتر کاریابی غیردولتی بر اساس بخشنامه صادره از سوی مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت متبوع به استان ها اجرا می شود.

وی ادامه داد: مدیران دفاتر کاریابی داخلی و خارجی می توانند از امروز ۱۶ بهمن به مدت ۵ روز با مراجعه به سایت مؤسسه کار و تامین اجتماعی به نشانی www.lssi.ir و کلیک بر روی بنر دوره با عنوان "توانمندسازی مدیران کاریابی های سراسر کشور"، در دوره مذکور نام‌نویسی کنند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه زمان بهره برداری از دوره ۲۵ بهمن لغایت ۵ اسفند است، اظهار کرد: نهم اسفند سال جاری نیز زمان برگزاری آزمون پایان دوره خواهد بود.

عزت یار گفت: برای شرکت کنندگانی که در آزمون، حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند، از طرف موسسه کار و تامین اجتماعی گواهینامه آموزشی صادر خواهد شد.

وی اضافه کرد: نحوه ورود به سامانه یادگیری الکترونیکی مؤسسه و استفاده از دوره، از طریق پیامک به اطلاع مدیران کاریابی شرکت کننده خواهد رسید.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه هم اینک ۱۲ دفتر کاریابی غیر دولتی داخلی در شهرستان های زاهدان، زابل، چابهار، ایرانشهر و نیکشهر فعالیت می کنند، تاکید کرد: کاریابی‌ها به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم شناخت و تنظیم بازار کار و حلقه واسط بین عرضه و تقاضای نیروی کار، با هدایت افراد به‌سوی رشته تحصیلی و شغلی مناسب و موردنیاز، در افزایش بهره‌وری نیروی کار می‌توانند سهم عمده‌ای داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.