سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تویوتا به دنبال سهم بیشتری از بازار خودرو‌های لوکس است

شرکت تویوتا موتور در سال مالی آینده دو خودروی لوکس رده بالا را به منظور تصاحب سهم بیشتری از بازار خودرو‌های لوکس عرضه می کند.

 روزنامه ژاپنی نیکی به نقل از منابع ناشناس اعلام کرد که این خودروساز، خودروی لوکس اسپرت کاربردی به نام تویوتا سنچری را در فاصله زمانی آگوست تا پایان مارس ۲۰۲۴ در بازار داخلی خود معرفی خواهد کرد.

نیکی گفت که دومین مدل لوکس نسخه مینی‌ون لکسوس LM است که احتمالاً در نیمه دوم سال مالی آینده که از آوریل تا مارس ۲۰۲۴ ادامه دارد، به فروش می‌رسد.

براساس گزارش رویترز، تویوتا در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که قصد دارد تمام فروش برند لوکس لکسوس خود تا سال ۲۰۳۰ به خودرو‌های برقی در اروپا، آمریکای شمالی و چین تبدیل شود و تمام فروش این برند در سراسر جهان از سال ۲۰۳۵ شروع شود. در مارس همان سال، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد ۲۰ مدل جدید یا اصلاح‌شده لکسوس را تا سال ۲۰۲۵ معرفی کند که بیش از ۱۰ مدل از آن‌ها الکتریکی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.