سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه سرایی در بخش پسران به کار خود پایان داد

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش از پایان مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه سرایی در بخش پسران خبر داد.

 میکائیل باقری مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن و مدیحه سرایی در بخش پسران در حسینه ثارالله دزفول با قدردانی از همه دست اندرکاران این مسابقات گفت: افراد زیادی با برگزاری این مسابقات جذب قرائت‌های زیبای قرآنی می‌شوند.

او  افزود: ۳۰ درصد هدف ما از برگزاری مسابقات همخوانی و تواشیح اهدای جوایز و ۷۰ درصد دیگر تغییر فضای جامعه و ایجاد فضای معنوی در سطح شهر است.

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در روز‌های اخیر در چند نقطه دزفول با استقبال مردم همراه بود، ادامه داد: بیشتر هدف ما این است که نخبگان قرآنی قبل و بعد از مسابقات در مکان‌های دیگر اجرای برنامه داشته باشند تا افراد جذب قرآن شوند.

باقری  با بیان اینکه اجرای همخوانی در موارد مختلف باعث تغییر مسیر افراد زیادی شده است، گفت: اگر به اعتقاداتمان پایبند نباشیم در شرایط فعلی ممکن است جای منکر و معروف عوض شود از این رو نباید اجازه دهیم با شیطنت یا تندی دیگران مسیر قرآن و اهل بیت (ع) تغییر یابد.

او با اشاره به دیدار ۲ روز پیش یکهزار فرشته دختر دهه نودی کلاس سوم با مقام معظم رهبری افزود: جشن تکلیف این دختران برگزار شد و امیدواریم همواره در خط ولایت بمانند.

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش  با بیان اینکه دزفول به پایتخت مقاومت ایران زمین مشهور است، گفت: دزفول یک شهر بسیار راهبردی است و در دوران دفاع مقدس بیشترین موشک به این شهر شلیک شد.

باقری ادامه داد: با وجود این موشک باران مردم دزفول شهر را ترک نکردند چراکه درصورت ترک شهر، خوزستان از دست می‌رفت.

ششمین دوره مسابقات کشوری همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی عصر جمعه با حضور ۳۰۰ دانش آموز نخبه قرآنی در حسینه ثارالله دزفول آغاز و صبح امروز آیین اختتامیه بخش پسران این مسابقات برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.