سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازهم کلاهبرداری به بهانه پرداخت وام

شخصی که با بهانه پرداخت وام به آشنایان خود اقدام به کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی کرده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" جانشین فرمانده انتظامی استان البرز  بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با بهانه پرداخت وام قرض الحسنه، به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخصی با چرب زبانی و روش های متقلبانه اطرافیان و آشنایان خود را به بهانه پرداخت وام یک میلیارد ریالی اغواء و پس از دریافت ۵۰۰ میلیون ریال از هر شخص، متواری شده و پاسخگوی نامبردگان نبوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: علی رغم حرفه ای عمل کردن متهم و نگذاشتن هیچ گونه ردی از خود، با این وجود کارآگاهان با تلاش‌های بی‌وقفه و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

او با اشاره به اعتراف متهم به ۱۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال گفت: همه مال باختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.