سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور رئیس دادگستری استان یزد؛

بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی زارچ

دهشیری در سفر یک روزه به شهرستان زارچ ضمن بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی، در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی مسائل مردم بود.

دهشیری رئیس‌کل دادگستری استان یزد به همراه دادستان مرکز استان و تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی در سفر یک روزه به شهرستان زارچ ضمن بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی، در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی مشکلات مردم بود.

دهشیری در سفر یک روزه رئیس کل دادگستری استان یزد به شهرستان زارچ در بدو ورود به زارچ از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی ولیعصر (عج) زارچ بازدید کرد.

او در ادامه با حضور در محل فرمانداری و نشست با تعدادی از واحد‌های تولیدی مسائل و مشکلات آن‌ها از جمله تسهیلات، سرمایه و سرمایه ثابت واحد‌های تولیدی و همچنین مشکل یک واحد تولیدی فن‌آور در جهت رفع قطع گاز و برق آن واحد بود بررسی کرد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه بازدید خود در راستای سلسله برنامه‌های دستگاه قضایی استان در جهت مردمی کردن و افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضا در محل میز ارتباطات مردمی که در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد بدون واسطه با مردم دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مردمی تعداد زیادی از مراجعان مشکلاتشان از جمله املاک اراضی و تقسیم ارثیه و مشکلات خانوادگی بود را بیان کردند و رئیس دادگستری استان یزد دستورات لازم در خصوص تسریع در رسیدگی و رفع مشکل آنان را صادر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.