سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور دوباره پژمان درستکار در جمع آزادکاران پس از غیبت در چند رویداد

اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان با حضور پژمان درستکار برگزار می‌شود.

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در هند، از ۱۶ بهمن تا ۲ اسفند‌ماه سال جاری در محل خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار می‌شود.

از نکات قابل توجه این مرحله از اردوی آزادکاران حضور دوباره پژمان درستکار در خانه کشتی شهید صدرزاده است. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که به دلیل رسیدگی به مشکلات شخصی بیش از یک ماه بود در ایران حضور نداشت و در رقابت‌های قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، اردوی قبلی آزادکاران و همچنین رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی، جام اوپن زاگرب نیز غیبت داشت هم اکنون از نزدیک تمرینات کشتی گیران آزادکار را زیر نظر خواهد داشت.

تیم کشتی آزاد کشورمان با ۶ کشتی‌گیر در اولین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ شرکت کرد که حاصل آن کسب چهار نشان طلا و دو نقره بود. رضا اطری در ۵۷ کیلو، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلو با شکست همه حریفان‌شان صاحب مدال طلا شده و یونس امامی در ۷۴ کیلو و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو با قبول شکست در فینال، به مدال نقره رضایت دادند.

علیرضا سرلک در ۵۷ کیلو، یاسین رضایی در ۶۱ کیلو، پیمان بیابانی در ۶۵ کیلو، مرتضی قیاسی در ۷۰ کیلو، حسین ابوذری در ۷۴ کیلو، امیرحسین کاووسی در ۷۹ کیلو، علیرضا کریمی در ۸۶ کیلو، ارشک محبی در ۹۲ کیلو، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلو و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلو نفرات اعزامی کشتی آزاد به مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.