سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ۲۸ فرزند شهید در چابهار

از ۲۸ نفر از فرزندان شهدا در چابهار تجلیل و ۶ سری جهیزیه به این عزیزان اهدا شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت منطقه چابهار با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی (علیه السلام) به بیان صفات بارز حضرت علی (ع) در کانون خانواده و نقش ایشان در رهبری جامعه به عنوان یک پدر دلسوز مهربان و با شهامت پرداخت.

حجت الاسلام محمدجواد عبدالهی افزود: حضرت علی (ع) همچون فرزندان خود به یتیمان مهر می‌ورزیدند و امروز ما هم برای فرزندان شهدا این یادگاران شهدای گرانقدر باید بستری فراهم سازیم که فردای قیامت شرمنده پدران شهیدشان نباشیم.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار نیز با تبریک این ایام، از معامله شهدا با خدای خویش به عنوان ارزشمندترین معامله یاد کرد.

تجلیل از ۲۸ فرزند شهید در چابهار

جواد سپاهی تصریح کرد: شهید از واژگانی همچون شجاعت، همت، یاری مسلمان و در نهایت دیدار با حضرت باریتعالی تشکیل می‌شود.

وی گفت: شهدا دانسته و آگاهانه این صفات را در وجود خویش پرورش داده و خود را از فتنه‌های شیطان پاک نگاه داشتند، از خداوند منان خواهانیم که ما را هم در زمره شهدا قرار داده و عاقبت به خیر گردیم.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان چابهار نیز گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع نورانی رهایی ملت ایران از ظلمت و تاریکی که تاریخ گذشته را از آینده جدا ساخته است.

ملیحه رضایی افزود: فرا رسیدن ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان فشانی‌های مردان و زنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده در‌های فتح و پیروزی بر ملت بزرگ ایران مبارک باد.

وی گفت: ۶۰ شهید، ۱۷۲ جانباز، ۶ آزاده از شهرستان‌های چابهار، دشتیاری و کنارک تحت پوشش بنیادشهید و امور ایثارگران چابهار هستند.

وی ادامه داد: شهیدان از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان چابهار تصریح کرد: گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد آور است وگرنه همه اجر‌ها در گمنامی ست محکمه خون شهدا محکمه عدلیست که ما را با آن محاکمه می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.