سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات استان زنجان

۹ ساعت عملیات جستجو برای یافتن کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات چرگر شهرستان ابهر با موفقیت به پایان رسید.

کرامتی مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: عملیات جستجو برای پیدا کردن این سه کوهنورد چند ساعت طول کشید واین کوهنوردان با صحت و سلامت نجات یافتند.

کرامتی افزود: متاسفانه به رغم هشدار‌های متعدد سه نفر از کوهنوردان زنجانی به کوه سندان روستای چرگر شهرستان ابهر عزیمت کرده بودند که دچار سانحه بهمن شدند.

وی اضافه کرد: این کوهنوردان با ۱۱۲ هلال احمر تماس می‌گیرند و یک تیم از پایگاه غزال خرمدره به محل اعزام می‌شود که پس از نیم ساعت اعلام می‌کنند مشکل مرتفع شده و در حال بازگشت هستیم.

این مسوول ادامه داد: ارتباط آن‌ها تا ساعت حدود ۱۹ شب برقرار بوده، ولی پس از آن قطع می‌شود که به محض اطلاع، هماهنگی‌های لازم انجام شد و نیرو‌هایی از جمعیت هلال احمر استان، راهداری، نیروی انتظامی و امداد کوهستان از شهرستان ابهر، خرمدره و زنجان به چرگر اعزام شدند.

کرامتی افزود : برای پیشبرد بهتر عملیات با مدیریت بحران استان قزوین نیز هماهنگی لازم برای همراهی صورت گرفت و با کمک اهالی به ویژه دهیاران و شورا‌های روستا‌های عباس آباد و زرند خوشبختانه کوهنوردان در نزدیکی روستای زرند پیدا شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
آقا چند هفته است که از صدا سیما وزیرنویس شبکه ها اعلام می شود که کوه نوردان به کوه نروند چون بعلت بارش ها صعود به کوه خطرناک است وحالا این افراد رفتن وگرفنار شدن نباید می رفتید