سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور باشکوه و حماسی در ۲۲ بهمن، مظهر اقتدار نظام است

استاندار خراسان جنوبی گفت: با حضور همدل، باشکوه و انقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، می توانیم حماسه‌ای بزرگ را رقم بزنیم.

قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع مردم روستای فندخت شهرستان زیرکوه گفت: در آستانه ۲۲ بهمن هستیم و نظام سلطه به تعبیر رهبر انقلاب، مثلث استکباری آمریکای جهانخوار، انگلیس خبیث و رژیم صهیونیستی در حال توطئه افکنی است.

او افزود: این مثلث استکباری نقشه‌های فراوانی کشیده تا نظام اسلامی را که مبتنی بر آموزه‌های ناب محمدی است سرنگون کند و یا حداقل تغییر مسیر دهند که تاکنون نتوانسته اند.

قناعت با بیان اینکه امروز با رهبری داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب شاهد وحدت مثال‌ زدنی بین برادران شیعه و اهل تسنن در کشور هستیم، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی کشور‌های اسلامی را جهان سومی می‌دانست و منابع آن‌ها را استعمار می‌ کرد و آمریکا و انگلیس در کشور ما نیز تاخت و تاز داشتند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری پیامبر گونه امامین انقلاب شاهد این هستیم که مسلمانان جهان با محوریت ملت بزرگ ایران متحد می‌شوند و جلوی نفوذ و سلطه اسرائیل، انگلیس و آمریکا را می‌گیرند.

او تأکید کرد: در عین حال باید حواسمان جمع باشد که آمریکا و اتاق فکر استکبار جهانی بیکار ننشسته‌اند و به دنبال یارگیری بین شیعه و اهل تسنن هستند.


بیشتر بخوانید


قناعت گفت: متأسفانه برخی از افراطی‌های شیعه و اهل تسنن در جبهه آمریکا و اسرائیل هستند و در ظاهر علیه آمریکا، اما در باطن علیه ایران اسلامی فعالیت، مبارزه و تقابل دارند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران در ۴۴ سال گذشته فراز و نشیب‌های سختی را پشت سرگذاشته و استکبار جهانی از جنگ، تحریم اقتصادی، جنگ فرهنگی، تجزیه طلبی و ایجاد گروهک‌های تروریستی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی و اعمال کرده است.

او بیان کرد: تا زمانی که ملت ایران، شیعه و اهل تسنن با هم وحدت و همدلی داشته باشند و پشتیبان ولایت فقیه، پایبند آرمان‌های نظام و انقلاب و تمامیت اراضی کشور باشند، دشمنان هر توطئه‌ای راه‌اندازی کنند راه به جایی نخواهند برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.