سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به ۴۳۱ حادثه دیده و خودروی گرفتار در برف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۴۳۱ حادثه دیده و خودروی گرفتار در کرمانشاه طی روز گذشته خبر داد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : به دنبال آغاز فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان کرمانشاه و دریافت اخباری از تلفن‌های مردمی به پایگاه‌های امدادی مبنی بر گرفتاری خودرو‌ها به همراه سرنشینان آن در برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی و ارتباطی کرمانشاه به سرعت ۱۰ تیم عملیاتی امداد و نجات به محل‌های مذکور اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها برای ۴۳۱ حادثه دیده و خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک و حوادث جاده‌ای امدادرسانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه وقوع این حوادث در کرمانشاه تلفات جانی در بر نداشت، تصریح کرد: به مردم توصیه می‌شود در فصل زمستان حتماً تجهیزات زمستانه را در وسیله نقلیه خود به همراه داشته باشند و از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به ۲۰ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۲۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک در جوانرود خبر داد.

محمدباقر محمدی اظهار کرد: بامداد امروز طی تماس نیرو‌های مردمی با مرکز مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه مبنی بر گرفتار شدن ۲۰ خودرو در برف و کولاک اعلام شد.

وی افزود: این ۲۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک متشکل از ۶۵ نفر حادثه دیده در جوانرود بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: امدادگران پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود به محل اعزام شدند و پس ارزیابی. محل خودرو‌های گرفتار شده را رها سازی و به یک خانواده در پایگاه اسکان اضطراری دادند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.