سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان اعتبارت مالی به شهرستان ملایر

در دهه فجر امسال ۱۷۱ طرح و پروژه با اعتباری بالغ یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

سلمان اسماعیلی معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه با حضور، میدان‌داری و تلاش دولت سیزدهم و پیام روشن امام راحل، مسیر نورانی انقلاب اسلامی امروز از هر زمان دیگری تابنده‌تر و روشن‌تر است گفت: کشور، استان همدان و شهرستان ملایر امروز به یک عرصه بزرگ خدمت‌رسانی برای تعمیق گفتمان انقلاب تبدیل شده و در سایه وحدت و ایثار مردم و دولتمردان اقدامات بزرگی در دست انجام است.

او افزود: اعتبارات ملی و استانی ملایر را در سال‌جاری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان است که این رقم در تاریخ شهرستان ملایر بی‌سابقه است و در سفر استانی رئیس جمهور نیز حدود ۲ هزار میلیارد تومان برای ملایر در نظر گرفته شد.
فرماندار ویژه ملایر در مجموع اعتبارات ملی، استانی و سفر رئیس جمهوری را ۶ هزار میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: در دهه فجر امسال ۱۷۱ طرح و پروژه با اعتباری بالغ یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.
اسماعیلی گفت: یک‌هزار هکتار در راستای اجرای طرح ملی مسکن به وسعت شهر ملایر اضافه می‌شود زمین‌ها قطعه‌بندی شده به صورت رایگان و ویلا‌یی به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

او گفت: اولین مجتمع پرتودهی غرب کشور در ملایر احداث خواهد شد که ابن یک پروژه دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است و طبق تفاهم‌نامه با سازمان انرژی اتمی با آخرین فناوری‌های روز دنیا احداث می‌شود.

احد آزادخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خیران مدرسه‌ساز در حوزه نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس مردانه وارد شدند و خیران ملایری در این حوزه پیشگام هستند.

او افزود:دشمنان ما می‌خواهند در نگاه و شناخت مردم ورود کنند و نگاه دانشجویان، دانش‌آموزان و مردم را نسبت به بسیاری از مسایل تغییر دهند.

آزادیخواه با بیان اینکه مسولان باید در جهاد تببین ورود کرده و اقدامات و پیشرفت‌های انقلاب و نظام را برای مردم تبیین کنند افزود:در ۴۵ سال اخیر تغییرات کشور کاملا مشهود است و می‌توانیم از اقدامات و پیشرفت‌های مختلف به ویژه در حوزه آموزشی را به مردم گزارش دهیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: به برکت انقلاب اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانش‌آموز داریم که در فضا‌های آموزشی با امکانات خوب مشغول به تحصیل هستند.

آزادیخواه با شاره به این موضوع که دولت باید در حوزه نهضت مسکن ملی، کنترل تورم و گرانی با قدرت ورود کند گفت: افتتاح طرح توسعه شرکت کیان کرد با ظرفیت اشتغال ۷۰ نفری و آغاز و طرح پرتودهی در حوزه صنایع غذایی و بهداشتی و صنعتی را از مهمترین پروژه‌های دهه فجر ملایر عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.