سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق:

اصلی‌ترین خدمت انقلاب کادرسازی برای ظهور است

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: اولین خدمت انقلاب اسلامی ایران، کادرسازی برای صبح ظهور است چراکه صبح ظهور به افرادی متدین، متقی و با بصیرت نیاز دارد.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) آمد تا در مدل دعوت از حضرت ولیعصر (عج) تحولی ایجاد کند تا بتواند انتظار را به ظهور برساند.

او بیان کرد: وجه امتیاز و نورانیت جامعه شیعی نسبت به سایر ادیان مسئله مهم انتظار است که این مسئله بیش از هزار و صد سال است که مورد توقع مسلمانان است.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر تصریح کرد: تا قبل از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ مدل دعوت از حضرت ولیعصر (عج) متفاوت و منحصر در خودسازی بود که اگرچه لازم بود، اما کافی نبود.

او ادامه داد: مسئله انتظار اگر بخواهد به ظهور منجر شود، باید یک انتظار اجتماعی نیز در کنار انتظار فردی هم داشته باشیم.

خطیب جمعه بافق گفت: جنگ هشت سال دفاع مقدس یکی از بهترین کارخانه‌های کادرسازی بود و نوجوانان و جوانانی که امروز لباس بسیج بر تن می‌کنند، محصول تربیت همین نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

او بیان داشت: بزرگترین و مهمترین خدمت به صبح ظهور را در طول تاریخ، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) انجام داد و امروز رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده این راه است.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در صنایع دفاعی، نانو، مهندسی، پزشکی و... حرف اول را می‌زند و این ایران مستقل است که می‌تواند تحریم‌های صبح ظهور را مدیریت کند.

او تأکید کرد: جایگاه انقلاب اسلامی، مهمترین جایگاه برای زمینه سازی صبح ظهور است.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جزو نیاز‌های حیاتی کشور تامین نیروی انسانی متدین است که با فرزندآوری حاصل می‌شود.

او تصریح کرد: دربرابر امر ولایت فقیه به فرزندآوری دنبال توجیه و بهانه جویی نباشیم و بدانیم که فرزند شیرینی زندگی را از بین نمی‌برد بلکه شیرینی حقیقی با وجود فرزند حس می‌شود.

امام جمعه بافق گفت: ایمان و اخلاق و هویت فرزند بیشترین تاثیر را از مادر می‌پذیرد و وجود پدر تضمین کننده امنیت اعتقادی و ایمانی برای فرزند است.

او افزود: محیط وجودی مادر باید منور به نور ایمان، تقوا و پرهیزکاری باشد و فرهنگ دینی ما تاثیر پذیری تربیت فرزند را از دوران بارداری می‌داند.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: خانه داری به معنای خانه نشینی نیست و خانم خانه هرکاری را می‌تواند انجام بدهد، اما تنها باید مخالف اصل خانه داری و مادری نباشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.