سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۹۰ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه آب مازندران

۹۰ طرح آماده سرمایه‌گذاری بخش آب مازندران در ششمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ارائه شد.

روابط عمومی شرکت آب‌ منطقه‌ای مازندران اعلام کرد:۹۰ طرح آماده سرمایه‌گذاری بخش آب استان با ظرفیت ایجاد بیش از ۲ هزار شغل توسط شرکت آب‌منطقه‌ای در ششمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران ارائه شد.

سلسله همایش‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران که با طراحی استانداری اجرایی شد به ایستگاه ششم رسید و در آن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی به متقاضیان سرمایه‌گذاری معرفی شد.

رمضان حاجی‌زاده مدیر درآمدزایی و تجهیز منابع مالی شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران درباره پنل تخصصی سرمایه‌گذاری بخش آب که در قالب این همایش برگزار شد، گفت: در این همایش ۹۰ پروژه قابل سرمایه‌گذاری به ارزش مجموع ۱۱ هزار و ۴۹۵ میلیارد تومان و با ظرفیت اشتغال‌زایی برای بیش از دو هزار نفر را در سه تیپ موضوعی مرتبط با آب شامل فرصت‌های اقتصادی تولید آب معدنی و راه‌اندازی نیروگاه برق‌آبی، پرورش آبزیان و گردشگری آبی برای متقاضیان سرمایه‌گذاران تبیین و تشریح شد.

او افزود: در تیپ یک چهار طرح زیرساختی با مبلغ ۸ هزار و ۸۰۰ میلیاردتومان، در تیپ دو ۸۳ طرح با مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و در تیپ ۳ نیز سه طرح به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به متقاضیان سرمایه‌گذاری معرفی شد.

حاجی‌زاده گفت:از این ۹۰ طرح ۲۳ بسته در شهرستان قائمشهر، ۱۴ پروژه در شهرستان جویبار، ۲۲ طرح در شهرستان سیمرغ، ۱۵ طرح در شهرستان سوادکوه شمالی و ۱۶ طرح در شهرستان سوادکوه واقع شده است.

او افزود: در این پنل تخصصی با ۱۰ سرمایه‌گذار درخصوص طرح‌های آماده سرمایه‌گذاری این ناحیه رایزنی و گفت و گو داشتیم و مقرر شد متقاضیان طرح و مدل مالی خود را به شرکت ارائه کنند تا تصمیم‌های مربوط به واگذاری و انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری اخذ شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.