سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره تئاتر کوتاه اسوه به میزبانی یاسوج برگزار می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: جشنواره تئاتر کوتاه اسوه با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت در ۲۵ بهمن امسال در سالن علامه مصباح یزدی این دانشگاه برگزار می‌شود..

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در جلسه هماهنگی برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت با اشاره به اینکه در این جشنواره موضوع‌های مرتبط با امامت و مهدویت با تکیه بر کتاب داستان راستان علامه شهید مرتضی مطهری در محور کار قرار دارد، افزود: در پایان این جشنواره به گروه‌های اول تا پنجم از ۵۰ میلیون ریال تا ۱۰ میلیون ریال هدیه تعلق می‌گیرد.

رحیم اکرامی افزود: حداکثر زمان نمایش ۱۰ دقیقه و حداکثر تعداد بازیگر تا سه نفر مشخص شده و شرکت برای تمامی دانشگاهیان، دانش‌آموزان و هنرمندان کشور در تمامی مقاطع آزاد است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری اینگونه جشنواره‌های هنری می‌تواند گامی در جهت ترویج فرهنگ امامت و مهدویت باشد.

جشنواره تئاتر کوتاه اسوه با همکاری موسسه امامت و مهدویت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش استان و بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.