سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیسی در جمع مردم شهرستان ری:

دشمنان با همه ظرفیت شروع به فتنه‌انگیزی در کشور کردند/ آینده معیشت مردم را بسیار روشن می‌بینیم

رئیس جمهور گفت: دشمنان با تحریم فشار حداکثری به ایران آوردند، اما این امر مفتخصانه شکست خورد، چون ملت ایستادگی کرد.

سیدابراهیم رئیسی در جریان دومین دور سفر‌های استانی با حضور در جمع مردم شهرستان ری استان تهران در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار کرد: امروز ما در شرایط خاصی هستیم. باید به ظرفیت‌های بسیار کشور توجه کنیم و مهمترین آن نیروی انسانی متراکم پایبند به ارزش‌ها و انقلاب اسلامی است. ذخایر مادی و معنوی بسیاری در این کشور قرار دارد، باید آن‌ها را بشناسیم.

وی افزود: امام پرچم استقلال، آزادی و مردم‌سالاری دینی را برافراشت. امام در مقابل همه قدرت‌های سلطه‌گر که اسم حقوق انسان را می‌برند، اما ضایع‌کننده آن هستند، پرچم قدرت‌آفرینی، عزت و سربلندی را برافراشت.

رئیس جمهوری تاکید کرد: ملت‌های مسلمان منطقه به برکت انقلاب اسلامی هویت اسلامی خود را بازیافته‌اند و این به برکت خون شهدای انقلاب است. امروز فلسطین، لبنان و یمن و بسیاری از نقاط عالم عزت خود را بازیافته‌اند و امروز مبارزان در صحنه سرنوشت فلسطین را در دست دارند نه سازمان‌های بین‌المللی.

رئیسی افزود: دشمنان صف‌آرایی کرده‌اند و از اول انقلاب توطئه‌های بسیاری کرده‌اند که یک نمونه آن جنگ هشت ساله است. بسیاری از این توطئه‌ها برای توقف انقلاب اسلامی بود، اما ملت اراده کرده است که به اذن پروردگار خود سرنوشت خود را رقم بزند و استقلال خود را داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز ملت بزرگ ایران سرافراز است و ملتی است که افتخار ایستادگی برابر قدرت‌های سلطه‌گر را دارد. افتخار دارد که به هیچ عنوان تهدیدات دشمن بر او کارساز نشده است.

رئیس جمهوری با بیان اینکه ملت در برابر توطئه‌ها مردانه ایستادگی کرده است، یادآور شد: دشمنان با تحریم فشار حداکثری به ایران آوردند، اما این امر مفتخصانه شکست خورد، چون ملت ایستادگی کرد. ما در ابتدای دولت با این تحریم‌ها مواجه بودیم که پیشینیان هم مواجه بودند، اما کار را سخت‌تر کرده بودند، ولی با پشتیبانی ملت و راهنمایی رهبری پیش رفتیم.

وی تأکید کرد: ما نیروی جوان مستعد داریم و نباید به دنبال حل مشکلاتمان از سوی بیگانگان باشیم آنان دردی از کسی دوا نکرده‌اند که ما دومی باشیم. ملت ایران در ماجرای کرونا وضعیت بحرانی سلامت را پشت سر گذاشت.

رئیسی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند شرایط کشور به گونه‌ای باشد که رکورد حاکم باشد و تحریم‌ها بر کاهش تولید منجر شود، تاکید کرد: ما میزان قابل‌توجهی نفت صادر می‌کنیم و امروز تجارت ما رشد چهل تا پنجاه درصدی در منطقه دارد و این مسبوق به سابقه نبوده است. دشمنان بعد از اینکه دیدند تحریم‌ها شکست خورد یک جنگ ترکیبی را به راه انداختند تا کشور و ملت دچار یاس شوند و در همه حوزه‌ها با همه ظرفیت شروع به فتنه‌انگیزی کردند.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: باید صمیمانه به عنوان طلبه خدمتگزار مردم از آنان تشکر کنم و به ویژه متشکر زنان و دختران باشم که دشمن را در زمینه رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند.

پیغام می‌دهند نادرست عمل کرده‌اند و حالا می‌گویند بیایید حرف بزنیم

وی تصریح کرد: به ما پیغام می‌دهند از کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی و دیگر نقاط که نادرست عمل کرده‌اند و در حق ملت ایران درست عمل نکردند و حالا می‌گویند بیایید با هم حرف بزنیم. شما در حق ملت ایران جفا کردید و تصور داشتید که به هدفتان می‌رسید، اما نمی‌دانستید که اینجا ایران است و این ملت با اهل بیت پیوند خورده است.

رئیسی گفت: شما فکر کردید محاسبه‌ای که درباره ملت‌های دیگر دارید درباره ملت ایران هم درست است. این محاسبه غلط شما بود و به نتیجه نرسیدید. این ملت مقاوم است و ایستادگی می‌کند. شما می‌خواهید وضعیت پول ملی ما را تضعیف کنید و با ایجاد تورم انتظاری اقتصاد ما را به هم بزنید، اما این کشور هم آگاهی دارد و هم ثروت و هم شما را می‌شناسد.

رئیسی ادامه داد: امروز شرایط کشور به گونه‌ای است که برخلاف همه مشکلات و تنگنا‌های معیشتی با ظرفیت‌هایی که در کشور موجود است شرایط به نحوی پیش می‌رود که مشکلات را پشت سر می‌گذاریم و آینده معیشت و سفره مردم را بسیار روشن می‌بینیم.

وی یادآور شد: وقتی سه هزار کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه بازگشتند اشتغال بهبود یافت و امروز می‌بینیم که نرخ بیکاری در حال کاهش است. یقین داریم با همت مدیران و مسئولان آنچه مورد نیاز مردم شهرستان ری است هم آماده و فراهم شود.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: بار‌ها گفته‌ایم که ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد و بار‌ها گفتیم که آن فعالان اقتصادی ما که می‌خواهند کار اقتصادی واقعی کنند بدانند مشکل ارزی نداریم، اما باز می‌خواهند در دل مردم شک و تردید و نگرانی ایجاد کنند، ولی ما بازهم می‌گوییم که هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و به کوری چشم دشمنان در آینده هم نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: باید کاری کنیم که مردمی که به ادارات می‌آیند ناراضی بیرون نروند. ما امروز خدمتگزار و نوکر مردم هستیم. مبادا کسی به ادارت بیاید و با خدای نکرده کم‌کاری، با فساد، با رشوه و امثال آن مواجه شود. ما وظیفه داریم برای مردمی که چهل و چهار سال پای انقلاب ایستاده‌اند خدمتگزار باشیم و مطلقا نباید اجازه دهیم فساد در هیچ کجای کشور لانه کند و با روابط فسادآمیز هم باید برخورد کنیم.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: بررسی‌ها درباره شهرستان ری امروز انجام شد و مشکلات را مرتفع خواهیم کرد و از نظرات مردم برای پیشبرد امور حتما بهره‌مند خواهیم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
ایران داره مرزش با ارمنستان ازدست میده
رئیسی تا کی با الهام اسرائیلی دوستی:میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
آینده معیشت مردم وروشن می بینید ؟؟؟؟؟؟!!!!!....
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
بر مردم است تا مشکلات را تحمل نمایند و امید خود را از دست ندهند و نیز اعتراض نکنند تا انشاالله از مشکلات این دنیای بی ارزش فانی عبور کنیم.
زندگی خوردن و خوابیدن نیست.
بلکه نماز ، عبادت و روزه گرفتن است.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
از روشنی وضعیت اقتصادی چشمامون کور شد تورو خدا یکم روشنیشو کمتر کن
خسته نشدید از این همه دروغ
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
حجاب اجباری و گشت ارشاد کار دشمن بود ؟
ناشناس
۰۶:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
سلام ، درپرداخت یارانه به اقشار جامعه برابر معیار تورم وسع سنجی ودهک بندی و بازنگری شود.
ناشناس
۰۶:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
Yjc نظرات رو میبینی بعد نشون میدی به مقامات یا نه ! چرا وقتی ااین دولت آمد همش به ملت گیر داده انگار پیامبری جدید آمده ، هر روز میگم غلط کردم به ایشون رای دادم، اینترنت بدون فیلتر ، خوش به حالتون شما که بدون فیلترید
ناشناس
۰۵:۴۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
گفتار درمانی بس است راه شیخ کذاب را رها کنید
ناشناس
۰۳:۳۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
فقط شعار
ناشناس
۰۳:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
حداقل به احترام 22 بهمن دلارو میاوردید رو 22 هزار تومان 45 هزار تومان مایه ننگه
ناشناس
۰۳:۰۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
قیمت دلارو بیارید زیر 30 هزار تومان تا حکومت از بین نرفته
ناشناس
۰۳:۰۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
به مذاکرات برگردید و قیمت دلارو بیارید پایین مردم صبرشون سر آومده بقرآن
محمد
۰۲:۴۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
حالا خوبه شما آینده رو روشن میبینی ما که اصلا هیچ امیدی به امروزمون نداریم چه برسه بخواهیم به آینده فکر هم بکنیم
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
پدر مردم و اقتصاد و ارزش پولو در آوردی
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
باتوجه به حال وخیم معیشت چطور می شود آینده معیشت را روشن دید با وعده مشکل معیشتی مردم حل نمی شود با دلار ۴۴۰۰۰تومان و طلای گرمی ۲۱۷۸۰۰۰تومان وگرانی افسار گسیخته و تورم بالا و گرانی مسکن خودرو پوشاک ولوازم خانگی ودارو وگشت کمرغ و میوه ولبنیات سبزی ونان وهمه وهمه مایحتاج مردم و عمل نکردن دولت ریسی به وعده هایش چطور می شود آینده معیشت را روشن دید دوات ریسی وعده داد که قیمت ها به شهریور ۱۴۰۰بر می گردد ولی برنگشت دولتی که هیچ برنامه اقتصادی تخصصی وکاربردی برای حل مشکلات معیشت واقتصاد ندارد و هیچ اقتصاد دان کاربلد ونخبه ای ندارد چطور می تواند مشکلات معیشتی مردم را حل کند خوب اگر دلشت که الان دلار ۴۴۰۰۰تومان نبود گرانی ها کمر مردم را نمی شکست
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
الان دشمن کیه؟! امریکا اسرائیل ، المان،انگلیس،فرانسه،اکراین،ترکیه،سوید،فنلاند آذربایجان، مجارستان، امارات،کره،ژاپن،مصر،استرالیا،کانادا،شیلی،عربستان،اسکاتلند، رومانی و… اخ که چقدر دشمن داریم ما
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
سید عزیز جان جدت جوری مدیریت کن که حداقل نون خالی برای مردم باقی بمونه
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
هزینه این سفرها با این همه خدم و حشم از کجا تامین میشه از بیت المال که قطعا مردم راضی نیستن و حق الناسی بر ضمه کسانی که این همه پول خرج می کنند بدون بازدهی
واقعا این همه سفر استانی چه فایده ای داشته تا حالا مگر استان ها مسئول ندارن که به مشکلات رسیدگی کنه کارخونه افتتاح کنه
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
رئیس جمهور فرمودند ١٠ قلم از کالاها را اجازه نمیدیم گرون شود١برنج٢شکر٣روغن نباتی۴کله قند۵مرغ کنتاکی۶نان٧ و٨ و٩و١٠هم هست بقیه اگر گران شود ناراحت میشویم چون پشت سر اون کالاها این چند کالا هم گرون میشه و زحمات موووون هدر میرود اولا درست فرمودند چون این چند قلم مثل قطره میماند مقابل دریای کالاها مثل دنیای دارو و غذا و صنایع و پوشاک و مسکن و غیره...
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
حاکمان همیشه به مردم امید واهی میدادن،همیشه در تاریخ بوده
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
بعد از 2 سال شعار رتبه بندی، جز حقه بندی چیز دیگه ای ندیدیم
معلم با 33 سال سایقه چرا باید کمترین رتبه را بگیره-
بنده ی خداوند
۲۳:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
زنده باد رئیس جمهور نازنینمون، ما شاءالله، چشم حسود و بدخواه کور باد.
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
احسنت کور بشه هرآنکه نتوان دید
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
انشاالله
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
این حسودی داره واقعا به کجاش حسودی کنیم ، دیگه به چرت پرت گفتن افتادین
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
امروز برای خرید در مغازه بودم ویزیتور یک شرکت توزیع روغن در خصوص افزایش قیمت پنجاه درصدی قیمت روغن با مغازه دار صحبت میکرد ۰ بزک نمیر بهار میاد۰۰۰۰
مجید
۲۳:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
معیشت اساتید حق التدریس دانشگاه های وزارت علوم درخطر است مبلغ حق التدریس را افزایش دهید
عباسی
۲۳:۰۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
ما الآن در آتش گرانی غوطه وریم
آن وقت شما وعده آینده ای که کسی ندیده میدهید
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
به جای وعده دادن عمل کنید تا مردم با چشم خود ببینند که دولت ریسی به وعده هایش عمل می کند شما طبق وعده ای که دادید اول قیمت هارو به شهریور ۱۴۰۰بر گردانید وقیمت دلار را کاهش دهید وقیمت طلا را کاهش دهید دلار وطلا در دولت ریسی دوبرابر شده است و قیمت تمامی مایحتاج مردم چندین برابر افزایش قیمت داشته است وعده درمانی به زندگی مردم امید نمی دهد
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
با پیاز کیلویی ۳۰ هزار تومان گوشت کیلویی ۳۵۰ هزار تومان و دلار ۴۵ هزار تومن خیلی آینده روشنه.سال دیگه روشن‌تر هم میشه .مردم به فلاکت افتادن .واقعا جای تاسفه که هیچ کاری نمیکنید و فقط نگاه می‌کنید و وعده و وعید میدید
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
ما دشمن نداریم
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
خخخخخخ
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
پیش ما که یک شهر کوچیک زپرتی هستیم خونه صد میلیونی شده دو و نیم میلیارد
کدوم آینده روشن رو میگی
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
منظورش از آینده صدهزار سال آیندس
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
اینده مردم لبنان و عراق و ... منظورشه نه ایرانیای بدبخت
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
خدا کمکت کنه سید بزرگوار
با کمک ملت غیور انشاالله مشکلات حل می شود
ناشناس
۰۱:۴۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
دمت گرم زنده باد ریس جمهور مردمی
حسن
۲۱:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
این وضعیت فعلی ایران دیگر هیچ وقت درست نخواهد شد . هرسال بدتر از سال قبل. ایران کره ی شمالی بعدی خواهد شد
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
چیزی که این مدت ریاست شما دیدیم خلاف گفتار شماست.......فعلا دشمنان معشیت مردم رو به جد به چالش کشیدن
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
پارسال هم همین حرف رو می‌گفت ولی هی بدتر شد و داره بدتر میشه با حرف و گفتار چیزی درست نمیشه
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
هزار ماشاالله به پیش گویی تان با این وضعی که درست کردین
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
چشم دشمنان کور سید عزیز
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر منفی دهندگان
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
دروغ...شعار...وعده.....دروغ....شعار....وعده....دروغ.....شعار.....وعده.................
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
آخه چرا وعده دروغ میدید؟ معیشت مردم هر سال بدتر از سال دیگه شده، شما با چه استدلالی میگید معیشت درست میشه ؟!!!
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام درپرداختی ها ی حقوق هم برابر عدالت وشفافیت مد نظر ورسیدگی شود.
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
حقوق ریال هزینه دلار .چرا چرا
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
افعال معکوس
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
غیر از حرف چیزی ازت نشنیدیم فقط وعده الکی
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
جز گرانی و تورم وحشتناک چیز دیگری ندیدیم
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
اینکه همه مشکلات را به گردن دشمنان بیاندازید شما را بیگناه محسوب نمی کند خوب است کمی هم از خطاها و اشتباهات خودتان صحبت بکنید و گرنه که هرحکومتی می توانید گناه ناکارآمدی خودش را مدام به گردن دشمنان بیاندازد.
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
آینده معیشت مردم را بسیار روشن می بینید؟ روشن هم نه بلکه بسیار روشن؟! این آینده که از آن دم می زنید چند سال دیگر است ؟ مشخص کنید! در آن زمان آیا دیگر این مردمی که برایشان صحبت می کنید وجود دارند؟ تازه آنهم به فرض اینکه در مورد آینده روشن راست گفته باشید وگرنه که ... هیچ!! من 55 سال سن دارم و مکرر مشابه این جمله ها را در طی سالها از زبان مسئولین مختلف شنیده ام ولی تاکنون هیچکدام واقعیت نداشته و ندارد!!
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
سیدکی روشن میشه این روزگاربدبخت شدیم
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
ایکاش باشگاه ایقد ترسو نبود کامنتا رو میذاشت چطو تو دوره روحانی هر چ بد وبیراه میگفتن میذاشتین؟؟؟
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
گرونی بیداد میکنه آقای رئیسی...
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
دروغ نگو آلبانی نشین. تورم کنترل شده
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا که تحریم و آشوب در ایران میکنه تا ایران را نوکر خودش کنه
حقگو
۱۸:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
سال آینده با دلار70هزار تومان آینده درخشانی خواهیم داشت مخصوصا بابت معیشت،
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر منافق
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
پیش بینی الکی نکن به امید خدا معیشت مردم هم درست میشه من و شما هم از همین مردم مقاوم و انقلابی هستیم
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
چرت نگو دلار تو این هفته ۵۰۰۰ تا کاهش داشته. مرگ بر منافق آلبانی نشین
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
مسولین هم با همه توان سرگرم فساد مالی هستند
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
دمت گرم
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
حرف مفت نزن که شک می کنم ایرانی باشی
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
ایی جمله رو باید با طلا نوشت
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
آینده معیشت و سفره مردم را بسیار روشن می‌بینیم! خخخخخخخخخخخ
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
بادلار 40 تومانی وسکه 25تومانی کدام آینده روشن می ماند؟
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
خخخ
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
همه با هم برای ساختن ایران، مثل تجربه کرونا که نمونه موفق همکاری دولت مدبر و ملت فهیم بود، اقتصاد هم می سازیم ان شاء الله.
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
همه اقتصاد دانها حداقل تورم سال آینده رو بالای۵۰درصد نسبت ب الان میبینند چطور شما بسیار روشن میبینی معیشت مردم رو.؟
بادروغ و آمار دروغین دیگه نمیشه مملکت داری کرد.لطفا بامردم صداقت داشته باشید
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
منظورت از مردم کی هست ؟! واضح بگو
محمد
۱۷:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
دشمن × دشمنان
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
جلوی گرانی خودرو رو بگیرین
علیرضا قربانزاده
۲۲:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
مردم نون ندارن بخورن تو میگی ماشین
بنده ی خداوند
۲۳:۳۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
خودرو و موتور با سوخت فسیلی باید گرون بشه، دوچرخه و بلیط سفر با وسایل نقلیه عمومی باید ارزون بشه، همچنین تولیدات باید به سمت انرژی های پاک بره.