سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛

بهره برداری از ۳۴ پروژه آموزشی در آذربایجان غربی آغازشد

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان غربی گفت: همزمان با افتتاح یک هزار و ۱۰۰ مدرسه در کشور ۲۲۰ کلاس درس در استان به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: ۳۴ پروژه آموزشی با صرف اعتباری افزون بر ۲۶۱ میلیارد تومان صبح پنجشنبه همزمان با دومین از دهه فجر و در قالب برنامه ویدئوکنفرانسی با حضور رییس جمهور در استان افتتاح شد.

قهرمان رحمانی افزود: همزمان با افتتاح یک هزار و ۱۰۰ مدرسه با پنج هزار کلاس در کل کشور، ۲۲۰ کلاس درس نیز در این استان به فضاهای آموزشی در استان افزوده شد.

وی اظهار کرد: به همین مناسبت با مشارکت خیرین مدرسه ساز استان، به ارزش هشت میلیارد تومان تجهیزات آموزشی بین مدارس استان توزیع شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۲۲۸ کلاس درس در قالب ۳۹ مدرسه آماده و تحویل مجموعه آموزش و پرورش این استان شد.

حذف ۱۳۸ کلاس کانکسی/حذف سیستم گرمایشی غیر استاندارد از مدارس استان

وی اضافه کرد: طی سه سال گذشته با احداث مدارس تازه تاسیس ۱۳۸ کلاس کانکسی در سطح استان شامل ۱۰۸ کلاس مستقل و ۳۰ کلاس غیرمستقل حذف شده است.

رحمانی یادآور شد: هم اکنون ۳۴۶ کلاس کانکسی در سطح استان موجود بوده که امسال ۶۴ کلاس کانکسی در قالب ۹۶ کلاس درسی از سطح استان حذف شود.

وی همچنین با اعلام اینکه سیستم گرمایشی تمامی مدارس استان استاندارد است، گفت: تمامی مدارس مناطقی که به شبکه گاز سراسری متصل هستند، از سیستم گرمایشی موتورخانه‌ای استاندارد بهره می‌برند.

رحمانی تاکید کرد: در مناطقی که به شبکه گاز سراسری متصل نیستند نیز سیستم گرمایشی استاندارد نصب شده به عبارتی دیگر در هیچ یک از مدارس استان از سیستم گرمایشی غیر استاندارد و بخاری چکه‌ای استفاده نمی‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.