سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح طرح‌های آب و فاضلاب شاهرود با حضور وزیر نیرو

با حضور وزیر نیرو ۱۶ طرح عمرانی در حوزه آب و فاضلاب شهرستان شاهرود با اعتبار افزون بر ۵۷ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

جلالی فرماندار شاهرود گفت : از این تعداد طرح ، ۱۴ طرح عمرانی این حوزه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که حفر و تجهیز چهار حلقه چاه ، آبرسانی به مجتمع شهدای گمنام روستای چهار طاق پرو ، نصب و بهره‌برداری انشعاب آب شهرستان شاهرود ، طرح توسعه تاسیسات فاضلاب شهر شاهرود ، تأمین آب آشامیدنی روستا‌های خارتوران بیارجمند ،طرح توسعه، تکمیل و اصلاح شبکه مجتمع‌های آبرسانی روستایی ، طرح تاسیسات فاضلاب شهر شاهرود ، طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب شهر شاهرود تعویض کنتور‌های آب خراب مشترکان و استانداردسازی انشعاب آب شهرستان شاهرود از جمله این طرح هاست با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو اجرای ۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان هم آغاز شد.

طرح آب رسانی به روستا‌های گرماب و درازآب خارتوران بیارجمند و ایجاد زیرساخت‌های آب و فاضلاب طرح جهش تولید مسکن شهر شاهرود طرح هایی بود که محرابیان کلنگ آنها را بر زمین زد.

پستی در شهرک صنعتی شاهرود مصوب شده بود که در دست اجرا است و اکنون برای پیشبرد امور پستی موقت راه اندازی شده است تا عملیات تامین و انتقال برق تکمیل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.