سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث مدرسه صدقه جاریه است

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدرسه‌سازی و کارخیر یک صدقه جاریه است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح ۵۱ کلاس درس استان همزمان با سراسر کشور که به صورت نمادین در مدرسه خیرساز زنده یاد "علی ضامن احمدی مقدم" در شهر چلیچه برگزار شد با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی و کارخیر یک صدقه جاریه است، گفت: تا زمانی که این مدارس خیرساز برپاست و دانش‌آموزان در این مدارس آموزش می‌بینند، برای خیران صدقه و خیر نوشته می‌شود.

قدرت‌الله حمزه افزود: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده شد که در هر عرصه‌ای که مردم حضور داشته و در صحنه باشند و از توان مردم استفاده شود به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد و این را در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته شده است.


بیشتر بخوانید


وی به حضور مردم در تمام عرصه‌ها در چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: ارتش و سپاه نیز از نیرو‌های مردمی است و مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی حضور فعال داشتند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: دهه فجر پیام‌رسان حضور مردم برای رسیدن به استقلال و خروج از سلطه بیگانگان است که در آن زمان بیش از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور حکومت داشت و مردم همیشه بیدار ایران و شهدای برای رسیدن به استقلال و خروج از سلطه دشمن قیام کردند و انقلاب را برای کشور به ارمغان آوردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.