سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در راستای رفع مشکلات ناشی از برف

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان این استان در راستای رفع مشکلات ناشی از برف، گفت: تمام امکانات استان بسیج شده تا این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران این استان افزود: برای رفع مشکلاتی نظیر قطعی برق، آب، گاز و مخابرات و بازگشایی محور‌های ارتباطی استان، تمامی مدیران و معاون دستگاه‌های خدمات‌رسان به همراه معاونان استانداری به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند و تا مشکلات این مناطق برطرف نشده است به مرکز استان بازنمی‌گردند.

وی ادامه داد: معاون هماهنگی امور عمرانی با تعدادی از معاونان دستگاه‌های خدمات‌رسان به شهرستان‌های کیار و فارسان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی به شهرستان‌های بن و سامان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به شهرستان‌های لردگان و فلارد و معاون هماهنگی امور اقتصادی به شهرستان‌های خانمیرزا و بروجن مامور می‌شوند تا مشکلات این مناطق در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: خود نیز شخصا به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان با بالگرد به شهرستان‌های اردل و کوهرنگ سفر کرده و مشکلات و چالش‌ها را از نزدیک رصد کرده و در رفع سریع‌تر آن تلاش می‌شود.

حیدری همچنین شهردار شهرکرد و سایر شهرداران استان را مامور کرد تا عوامل این نهاد در کوتاه‌ترین زمان تمامی معابر اصلی، فرعی و کوچه‌های ۴۲ شهر استان را برف‌روبی و در صورت لزوم نمک و شن‌پاشی کنند تا اختلالی در رفت و آمد‌ها شهروندان شکل نگیرد.

وی با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات راهداری در استان، تصریح کرد: برای رفع این کاستی به طور موقت ۶ بلدوزر از استان‌های همجوار به امکانات استان اضافه می‌شود که سه دستگاه تا ساعاتی دیگر وارد استان می‌شود که در شهرستان‌های بن، بروجن و لردگان توزیع می‌شود و سه دستگاه دیگر نیز با توجه به حجم بالای برف به شهرستان کوهرنگ اختصاص پیدا می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسئولان ارشد کشور از جمله وزیر کشور نیز به صورت تلفنی پیگیر وضعیت و شرایط استان هستند و در صورت لزوم به استان سفر خواهند کرد.

حیدری افزود: صبح روز جمعه باید تمامی مشکلات ناشی از قطعی آب، برق، گاز و مخابرات در استان رفع و تمامی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی بازگشایی شده باشد.

وی تامین سوخت را موضوع مهمی دانست و گفت: مدیر مربوطه رصد کند تا جایگاه‌هایی که با کمبود بنزین و گاز CNG روبرو هستند شناسایی و در راستای رفع کمبود‌ها اقدام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ اعتبارات ماده ۱۷ بحران، تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه تا هفته آینده نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند.

حیدری اظهار داشت: اگرچه با کمبود امکانات و تجهیزات روبرو هستیم، اما باید تلاش کرد تا با اقدامات جهادی این کمبود‌ها مانع خدمات‌رسانی به مردم نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.