سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیرآهن H ۲۲، محصول ساختمانی جدید ذوب آهن اصفهان

اولین محصول فولادی تیرآهن H ۲۲ کشور در کارخانه ذوب‌آهن اصفهان تولید شد.

قائم مقام مدیر مهندسی نورد شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: محصول H ۲۲ به همت تلاشگران کارگاه نورد ۶۵۰ و با همکاری سایر بخش‌های کارخانه در اولین مرحله به تولید نرمال رسید و یک محصول ارزش افزای دیگر به سبد محصولات ساختمانی ذوب آهن اصفهان اضافه شد.

علیرضا مهرابی افزود: طراحی کالیبر، تراش غلتک و تامین قطعات و فناوری‌های مورد نیاز برای تولید H ۲۲ طی ۹ ماه آماده سازی شد.

او ادامه داد: به دلیل اینکه از تجهیزات تولیدی H ۲۰ در فرایند تولید محصول جدید استفاه کردیم، هزینه‌های تولید کاهش یافت.

قائم مقام مدیر مهندسی نورد شرکت ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه تناژ تولید H ۲۲ به حدود ۶۵۰ تن در هرنوبت کاری می‌رسد، اظهار کرد: این محصول جدید در حد وسط H‌های اندازه پایین و اندازه بالا تولیدی کارخانه قرار می‌گیرد و این موضوع راهبردی بودن آن را دو چندان می‌کند.

فرزاد اکبریان سرپرست خدمات فنی تولید مهندسی نورد شرکت نیز گفت: پیمانکاران ساختمانی در گذشته برای اینکه استحکام و ایمنی را در پروفیل ایجاد کنند از تکنیک‌های جوش و بُرش استفاده می‌کردند که مراحل آزمون آن‌ها نسبت به استفاده از پروفیل گرم نورده شده، بسیار بالاتر است و به این دلیل کمتر چنین تست‌هایی با دقت بالا انجام می‌گیرد و متاسفانه نتیجه آن را در حوادث مختلف مانند زلزله شاهد هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.