حجتالاسلام سید ناصر حیدری نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در صحن علنی شورا خطاب به شهردار گفت: ضرورت دارد مدیریت منابع و زمان در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در الویت کار مدیران شهرداری قرار گیرد.
او ادامه داد: برخی از مطالبات و درخواست مردم که به بخشهای مختلف شهرداری به کارتابل مدیران ارسال میشود، حداکثر یک ماه زمان برای اقدام و بررسی کافی است، اما در چندین درخواست مشاهده شده که چند ماه در انتظار پاسخگویی میماند بر همین اساس ضرورت دارد وقتی نامهای در کارتابل مدیری ارسال میشود حداقل و حداکثر زمان مورد نیاز برای پاسخگویی مشخص شود.
حجتالاسلام حیدری گفت: همچنین باید برای مدیران و کارکنانی که به موقع و در اسرع وقت پاسخگوی مردم هستند تشویق و تسهیلات در نظر گرفته شود و بلعکس با مدیرانی که در پاسخگویی باعث انتظار طولانی مردم میشوند برخورد شود.
نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: عدم پاسخگویی به ارباب رجوع و بلاتکلیفی باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم میشود بنابراین پاسخگویی به موقع، قانونی و تکریم ارباب رجوع در اولویت کار مدیران شهرداری قرار گیرد.