سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۳۷۷ طرح روستایی در استان قزوین

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های اسلامی استانداری قزوین گفت: ۳۷۷ طرح روستایی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر افتتاح شد .

لیلا غریب مدیرکل امور روستایی و شورا‌های اسلامی استانداری قزوین گفت: ۳۷۷ طرح روستایی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با صرف ۲۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی در استان قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.

غریب افزود: پروژه‌های یاد شده در حوزه زیربنایی و عمرانی، فرهنگی و ورزشی و خدماتی اجرا شده اند.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های اسلامی استانداری قزوین یادآور شد: بخش قابل توجهی از طرح‌های اجرا شده مربوط به حوزه عمران و متعلق به بنیاد مسکن بوده و این دستگاه در این رابطه ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: طرح‌های یاد شده نقش مهمی در توسعه عمران و آبادانی روستا‌ها به همراه خواهد داشت و ضمن بهبود وضع رفاه و معیشت روستاییان از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و خالی شدن روستا‌ها از جمعیت جلوگیری می‌کند.

غریب اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه زیادی به تقویت امکانات و توسعه خدمات به روستا‌ها داشته که بهره برداری از ۳۷۷ طرح در استان قزوین گواهی بر این ادعاست.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های اسلامی استانداری قزوین با تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چهره روستا‌ها تغییر کرد و خدمات زیادی برای توسعه این نقاط و بهره مندی روستاییان از امکانات کشور ارایه شد و در حال حاضر بسیاری از روستا‌ها از زیرساخت‌های مختلف از جمله آب شرب سالم و بهداشتی، برق، گاز و حتی خدمات فناوری اطلاعات از جمله اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند.

استان قزوین دارای بیش از ۸۰۰ روستا است.

۲۵ درصد جمعیت استان قزوین در روستا‌ها زندگی می‌کنند.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.