سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد

اعزام کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به روستای محروم بردی دهلران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از اعزام کاروان سلامت و ارائه خدمات معیشتی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی به مردم محروم روستای بردی دهلران خبر داد.

غلامرضا علی محمدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار داشت: این طرح عام المنفعه و بشردوستانه کاروان سلامت با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی، معیشتی و فرهنگی با همکاری معاونت‌های داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر استان و جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران در روستای محروم بردی شهرستان دهلران اجرا شد.

علی محمدی بیان کرد: در این کاروان سلامت پزشک عمومی، پرستار، مامایی، مددکار اجتماعی و داروخانه حضور داشتند و بیش از ۳۰۰ نفر از روستائیان از خدمات ویزیت، داروی رایگان، تست قند و فشار خون، بسته‌های معیشتی و همچنین دانش آموزان و کودکان از لوازم التحریر و البسه و برنامه‌های متنوع تیم‌های سحر بهره‌مند شدند.

وی افزود : اعضای تیم سحر هلال احمر استان با حضور در روستای محروم بردی و با اجرای برنامه‌های متنوع در بین کودکان و دانش آموزان، موجی از امید، شادی و نشاط را برای آن‌ها رقم زدند..

علی محمدی ادامه داد: طرح کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با اعزام به روستا‌های کم برخوردار و محروم با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ادامه خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.