سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود تجهیزات و امکانات در مناطق سخت‌گذر

امام جمعه شهرکرد گفت: کمبود امکانات و تجهیزات برای مواقع بحران در چهارمحال و بختیاری رفع شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در سفر به کوهرنگ و در بازدید از شهر چلگرد و شهرک امام حسین (ع) دشت زرین این شهرستان با انتقاد از کمبود تجهیزات و امکانات در سطح استان به خصوص در مناطق سخت‌گذر، گفت: کمبود امکانات و تجهیزات خدمات‌رسانی و امدادی برای مواقع بحران در استان رفع شود.

وی افزود: مسائل، مشکلات، کاستی‌ها در سطح استان نباید به صورت مقطعی رفع شود و باید پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام گردد.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهرکرد با تاکید بر تامین امکانات و تجهیزات گسترده برای شرایط سخت و بحرانی گفت: پیگیری جدی تری از سوی مسئولان استان برای رفع این مسائل و تجهیزات باید انجام شود.

نکونام ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های امدادی، راهدادی، هلال احمر، اورژانس و نیرو‌های شهرداری و سایر ارگان‌ها در مواقع بحران به خصوص در بارش‌های اخیر گفت: خدمات این نیرو‌ها پیش خدا محفوظ است و زحمات آن‌ها در راستای رفع مشکلات گرفتاری مردم است.

وی بر پیگیری و عزم راسخ مسئولان استان برای رفع مشکلات و کاستی‌ها و کمبود‌ها تاکید کرد.

نکونام اظهار داشت: مسئولان استان در مواقع بحران پای کار هستند، اما به دلیل پراکندگی روستا‌ها و مناطق مختلف زحمات و تلاش‌های آن‌ها برای همه مردم نمایان نیست و این امر نارضایتی برای مردم را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام ایوب محمدی امام جمعه کوهرنگ نیز در این بازید با اشاره به اینکه در شهرستان ۲۲۳ روستا با پراکندگی بالا قرار دارد، گفت: خدمات رسانی به روستاها به دلیل پراکندگی بالا و وضعت شهرستان بسیار سخت است.

وی  افزود: تامین تجهیزات و امکانات بیشتر برای خدمات رسانی مطلوبتر در این شهرستان بسیار ضروری است تا بتوان مشکلات مناطق روستای این شهرستان در اسرع وقت رفع شود تا نارضایتی مردم کاهش پیدا کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.