سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلبانگ انقلاب در ۲۲۰۰ مدرسه استان بوشهر طنین‌انداز شد

همزمان با ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن اسلامی، گلبانگ انقلاب در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه استان بوشهر طنین انداز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر چهارشنبه ۱۲ بهمن در آیین زنگ انقلاب در مدرسه شهیده سهام خیام بوشهر گفت: اهداف عالیه انقلاب اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی ملت و رهبری امام راحل (ره) محقق شده است.

علی موحدی اظهار کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از هدف‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است که با رهبری امام راحل (ره) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به آنها دست یافته‌ایم.

او ادامه داد: یوم الله ۱۲ بهمن سرآغاز انقلاب اسلامی است و باید قدردان مردمی باشیم که برای به ثمر نشستن این انقلاب جان خود را با اخلاص فدا کردند.

به گفته موحدی دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستم رژیم طاغوت است و بخشی از تاریخ سرنوشت سازی به شمار می‌رود که گذشته و آینده ما را از هم جدا ساخته است.

او بیان کرد: امسال چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنانی که در تلاش بودند ملت ایران جشن پیروزی خود را برگزار نکند با غرور و افتخار برگزار می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در جمهوری اسلامی کسانی سالروز انقلاب خود را جشن می‌گیرند که خود در پیروزی آن نقش داشتند و این مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های جهان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.