سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگوی وزیر دفاع باکو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مورد گسترش روابط دو جانبه و توسعه همکاری‌ها تلفنی گفتگو کردند.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و ذاکر حسن اف، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در این گفتگوی تلفنی بر اعتماد متقابل تاکید و از وجود روابط کنونی ابراز خرسندی کردند.

به گزارش خبرگزاری‌ای پی ای، حسن اف انتصاب گالانت به سمت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و ابراز اطمینان کرد که همکاری بین کشور‌ها در حوزه نظامی گسترش خواهد یافت.

در این گفتگو درباره مسائل امنیتی منطقه‌ای و چشم‌انداز همکاری‌های نظامی-فنی بین دو کشور بحث و تبادل نظر شد.

طرفین همچنین حوادث اخیر در فلسطین و تهران را به شدت محکوم و مسائل امنیتی منطقه‌ای و همچنین چشم انداز همکاری‌های نظامی – فنی دوجانبه را بررسی کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
همانطور که اسراییل اهدافی را در خاک سوریه میزنه و هدف قرار میدهد بایستی به خود اسراییل فهماند در صورت توسعه نظامی اسراییل در شمال کشور حتما برخورد صورت می گیرد
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
سوره مبارکه البقرة آیه ۱۲۰
وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلا نَصيرٍ﴿۱۲۰﴾
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
احسنت