سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگ انقلاب ۴۴ ساله در دیار میرزا نواخته شد

زنگ انقلاب امروز در آغازین مراسم دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه قلم چی رشت نواخته شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در آغازین مراسم دهه فجر و نواختن زنگ انقلاب در رشت گفت: انقلاب ما برگرفته از مبانی دینی و اسلامی است و امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران به ما استقلال و عزت داد.

او افزود: انقلاب ما با رهبری امام و در ادامه رهبر معظم انقلاب و خون شهیدان و همراهی مردم به اینجا رسیده است و دشمنان انقلاب در این ۴۴ سال از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به این نظام استفاده کردند، اما موفق نشدند.

به گفته استاندار گیلان، استقلال ما کاملا برگرفته از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) است و آن حضرت به عنوان یک شخصیت انقلابی به ما درس زندگی، عزت، هویت و آبرو داد ما امروز در دنیا به عنوان یک کشور مقتدر انقلابی تأثیرگذار هستیم.

عباسی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با اشاره به پیشرفت‌های کشور بعد از این فتح بزرگ افزود: دهه اول انقلاب پزشک عمومی به اندازه کافی جمعیت آن زمان در اختیار نداشتیم، از هندوستان، پاکستان و بنگلادش پزشک می‌آوردند، اما اکنون در همه رشته‌های پزشکی خودکفا هستیم.

او همچنین با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان علیه قرآن کریم، ساحت مقدس پیامبر (ص)، ولایت فقیه، سپاه و نهاد خانواده گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مبانی دینی و اعتقادی ماست، دشمن متوجه نقاط قوت ما شده است.

محمد فائزی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان هم گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود که همه اقشار جامعه در به ثمر رساندن آن مشارکت داشتند و یکی از اصلی‌ترین دلایل ماندگاری این انقلاب هم مردمی بودن آن است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.