سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبری و مردم عامل بقای انقلاب اسلامی ایران هستند

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: عامل مهم بقاء و استحکام انقلاب تمسک بر دو عنصر رهبری خردمندانه و حضور همه جانبه مردم در صحنه است، زیرا انقلاب اسلامی با تکیه به این دو عنصر مهم پیروز شد.

 صالحی در نشست اعضای شورای اداری شهرستان خاش که با محوریت اجرای باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر  برگزار شد،گفت:  جشن و برنامه‌های دهه فجر امسال؛ مردمی، نشاط بخش و امیدآفرین برگزار خواهند شد ‎.

در خصوص نامگذاری ایام الله دهه فجر افزود: ایّام الله، روز‌های جلوه ویژه خدای متعال است؛ گاهی نیّت مردم، همّت مردم، اراده مردم، یک چنین روزی را می‌آفریند و مقام معظم رهبری درباره «ایام‌الله» معتقد است «روز‌های بزرگ هر کشوری و هر ملّتی آن روز‌هایی است که یک حادثه الهی به وسیله مردم و با دست مردم در آن انجام گرفته است.»

وی اظهارکرد: دهه فجر فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و دستاورد‌های نظام و امیدآفرینی به مردم بوده و هدف از برگزاری برنامه‌های دهه فجر؛ احیا و یادآوری مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده، بنابراین تبیین دستاوردها، افتخارات و برکات عظیم انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل‌های آینده توسط کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر دارای اهمیت ویژه‌ای است.

صالحی ادامه داد: در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان در شهرستان خاش کلنگ زنی و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی گفت: راهبرد اصلی دشمن به فراموشی سپردن ایام‌الله دهه‌فجر است و باید با توجه شرایط حساس و موقعیت کنونی کشور و شروع هجمه‌های دشمنان این انقلاب به سوی خنثی کردن این راهبرد حرکت کنیم و نگذاریم دشمن با گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب، ایام‌الله دهه‌فجر را دچار تزلزل کند.

فرماندار خاش گفت: مدیران و مسئولان همه امکانات و ظرفیت‌ها ادارات را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر بکار بگیرند، بنابراین محتوا‌ها و برنامه‌های این ایام باید فاخر و حساب شده با بهره‌گیری از ابتکار، نوآوری و خلاقیت باشند.

وی تاکید کرد: خدمت به مردم امانتی نزد مدیران ادارات است و تمامی مسئولان تلاش کنند امانتداران خوبی در حفظ این مهم باشند و ما در این شهرستان همه کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و وظیفه داریم خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را برای مردم بیان نماییم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.