سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به ۲۰۵ روستای کرمانشاه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به ۲۰۵ روستای کرمانشاه طی دهه فجر امسال خبر داد.

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : طی ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ۳۹۵ پروژه گازرسانی در استان کرمانشاه به ارزش بیش از ۴۳۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به تاکید صورت گرفته برای بهره‌مندی روستاییان از نعمت گاز پایدار، افزود: در دهه فجر امسال ۲۰۵ روستا در استان کرمانشاه با اعتبار بیش از ۳۹۵ میلیارد تومان گازرسانی خواهند شد و بدین ترتیب ضریب برخورداری روستا‌ها از گاز به ۹۰ درصد افزایش خواهد یافت.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ماه گذشته ۶۹ روستای بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه گازرسانی شدند و مجموع روستا‌های گازرسانی شده در این بهش به عدد ۱۳۵ روستا رسید.

حسینی بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم شرکت گاز استان کرمانشاه گازرسانی به شهر ریجاب است که با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان صورت گرفته و یک هزار و ۵۷۴ خانوار گازرسانی شدند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از واحد‌های صنعتی و تولیدی ۱۸۹ واحد با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در دهه فجر گازرسانی خواهند شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به ضریب ۹۹ درصدی گازرسانی شهری و ۹۰ درصدی روستایی، عنوان کرد: ۲ هزار و ۲۱ روستا در استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار هستند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.