سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهه مبارک فجر آغاز شد؛

نواخته شدن زنگ انقلاب به طور هم‌زمان در مدارس کشور

وزیر آموزش و پرورش در مدرسه رفاه در شهر تهران زنگ انقلاب و آغاز دهه فجر را نواخت.

صبح امروز (چهارشنبه) با حضور وزیر آموزش و پرورش در مدرسه رفاه در تهران زنگ انقلاب نواخته شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: امام خمینی(ره) بعد از تبعید اولین مکانی که در آن‌جا قدم گذاشتند مدرسه رفاه بود این موضوع نشان دهنده نقش مهم مدارس است.

او گفت: ما در المپیاد٢٠٢٢ رتبه چهارم جهان را به دست آورده ایم و در انرژی‌های صلح آمیز عضو باشگاه‌های صلح هسته‌ای ١٠نفره هستیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ما جزو معدود کشورهایی هستیم که واکسن کرونا را تولید کرده ایم. این موفقیت‌ها نشان‌دهنده تربیت فرهنگی دانش آموزان و مدارس است.

نوری درباره  مراسم اعتکاف دانش آموزان کشور گفت: دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت نورینو در اعتکاف دانش آموزی ثبت نام کنند. فردا ١١٠٠مدرسه در کشور افتتاح خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با تعلیم و تربیت مسئله ما فرهنگ است، فرهنگ انقلاب بار تازه‌ای به نسل ما عرضه می‌کند که عمدتا در عرصه تربیت است.

وی با بیان اینکه باورمندی را حضرت امام (ره) برای ما به جا گذاشتند گفت: فرهنگ انقلاب صادر شد و در این مرز باقی نماند. ما در حوزه نانو رتبه برتر را داریم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدوارم سایر قله‌های جهانی را با حضور معلمان و دانش‌آموزان فتح کنیم، در آینده نزدیک شاهد ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

کریمیان، مدیر کل آموزش و پرورش تهران نیز گفت: زنگ انقلاب همزمان با آغاز جشن‌های ایام دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط نوری به صدا درآمد. 

مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: ساعت ٩:٣٣صبح همزمان با شروع دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در ١١١ مدرسه به طور همزمان زده شد.

او ادامه داد: همزمان با این مراسم زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور نیز به صدا درآمده است.

وی افزود: سه رکن اصلی رهبری امام خمینی ، مردم و مکتب باعث شد انقلاب اسلامی ایران پیروز شود، این انقلاب ارث گران‌بهایی است که باید پای آن بمانیم و گنج بسیار ارزشمندی در دست ماست و باید این موهبت الهی را به نسل آینده تحویل دهیم.

کریمیان ادامه داد: ما باید در مسیر اسلام حرکت کنیم، سکان انقلاب اسلامی امروز در دست رهبر فرزانه است و مردم  همراه با این انقلاب هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
محمد کریمی
۲۲:۰۰ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
پیروزی انقلاب سفید و برکناری الاحضرت شاهنشاه آریا مهر مبارک باد. زنده باد محمد رضا
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
دهه فجر بر همگی مبارک راه شهدا ی انقلاب و جنگ وامنیت ادامه خواهد داشت
سارا
۲۰:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
تبریک به ملت انقلابی. این روز مبارک و میمون آخ چه شور وشوقی داشتیم انشاءالله که ظهور آقا هم به زودی اتفاق می افته و مسلمانان خوشحال می شوند
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
تبریک ب ایران و تمام انقلابی های عزیز دهه فجر خجسته باد
بنده ی خداوند
۱۶:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
با افتخار من انقلابی ام.
زارعی
۱۴:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
یوم اله دهه فجر مبارک
مریم
۱۳:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
دوازده بهمن ماه یوم الله مبارک یوم الله ۱۲ بهمن روز ورود امام به ایران مبارک روحش شاد با پیامبر واهلبیتش محشور شد یاد وراهش گرامی
خداوند مقام عظمای ولایت رو برامون در پناه و دژ حسین خودش انشالله حفظ وسلامت بدارد
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
تبریک بہ ھمہ انقلابی ھا با شرف و باغیرت از گذشتہ تا بہ امروز کہ زرق و برق دنیا و جاہ و مقام تاثیری روشون نذاشتہ و گمنام برای اعتلای ایران عزیز تلاش میکنن از جان و مال و آبروشون مایہ میزارن
یوم اللہ دھہ فجر بر ھمہ ھموطنان مبارک
بنده ی خداوند
۱۶:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
مبارک باد، ان شاءالله