سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشته شدن چند مزدور انگلیسی در جنوب اوکراین

حمله روسیه به پایگاه دریایی اوکراین در جنوب این کشور منجر به کشته شدن ۱۴ نظامی از جمله شماری از مزدوران انگلیسی شد.

توپخانه‌های روسیه به پایگاه دریایی اوکراین در شهر اوچاکوف در جنوب این کشور شلیک کردند که به کشته شدن ۱۴ نظامی از جمله شماری از مزدوران انگلیسی منجر شد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری روسی نووستی گفت: «بر اساس اطلاعاتی که از منبع مان در اداره نزدیک به ستاد نیرو‌های مسلح اوکراین دریافت کرده ایم پایگاه دریایی اوکراین در شهر اوچاکف دیشب هدف حمله توپخانه‌ای قرار گرفت که یکی از یگان‌های مرکز عملیات ویژه دریایی شماره ۷۳ در آن قرار دارد.»

این منبع افزود: سامانه‌های حمایت از زندگی و زیرساخت‌های این بندر و سه خودروی دشمن منهدم شد و ۱۴ نازی کشته و هفت نازی دیگر زخمی شدند.

او تصریح کرد در بین کشته شدگان شماری از انگلیسی‌ها حضور داشتند که مأموریتشان نیز آموزش ویژه جنگجویان اوکراینی است و به آنان اجرای عملیات خرابکارانه را در حوزه دریای سیاه و دریای آزوف آموزش می‌دادند.

تلفات سنگین اوکراین طی چند وقت گذشته درحالی اتفاق می‌افتد که کشورهای اروپایی و آمریکا سیلی از مهمات و تسلیحات سنگین مانند تانک را به اوکراین تحویل دادند. با این وجود روسیه بارها تاکید کرده است وجود این مهمات هم در روند جنگ تغییری ایجاد نخواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غضنفر سیدابادی
۱۸:۳۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
واقعا زلنسکی دلقک هست اصلا عقل ندارن آخه احمق آمریکا ۲۰ سال ارتش افغانستان را آموزش داد موقع حمله طالبان ارتش آمریکا و ارتش افغانستان الفرار کردند اونوقت شما به آمریکا دل خوش کردید واقعا که احمق هستید،