سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع ۷ بهمن در جاده چالوس؛ جاده هراز و کندوان مسدود شد

محور‌های هراز و کندوان به دلیل بارش برف و ریزش مداوم بهمن بسته شده است.

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفتگو با باشگا خبرنگاران جوان مازندران گفت: از ظهر امروز تاکنون ۷ بهمن در محدوده کندوان تا خارچشمه اتفاق افتاده است که تلفات جانی نداشت.

او افزود: محور کندوان به دلیل وقوع این بهمن‌ها و احتمال ریزش مجدد بهمن تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: ماموران راهداری در محل‌های وقوع بهمن حضور دارند و در حال پاکسازی مسیر هستند.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص زمان بازگشایی محور کندوان گفت: تا زمانی که خطر ریزش بهمن بر طرف نشود محور کندوان بسته خواهد بود.

او گفت: محور هراز نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت به علت بارش برف تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

هاشمی افزود: آزاد راه تهران شمال اکنون باز است اما بارش برف در این محور و جاده‌های کوهستانی دیگر مازندران همچنان ادامه دارد.

مرکز مدیریت بحران مازندران و هواشناسی مازندران دیروزبا صدور هشدار نارنجی از مسافران خواسته بودند امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه به دلیل بارش برف و کولاک به مازندران سفر نکنند.


بیشتر بخوانید:
امروز و فردا به شمال سفر نکنید


علی نوری‌پور رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هراز در خصوص وضعیت این محور نیز گفت: بارش برف از تونل امامزاده هاشم (ع) تا آب اسک به طول بیش از ۲۰ کیلومتر از دیشب آغاز شده و از صبح امروز شدت گرفته است.

او با بیان اینکه ۴ گروه راهداری اکنون در حال بازگشایی جاده هراز هستند، افزود: بارش برف در روستا‌های بالادست لاریجان، راه ارتباطی برخی از این روستا به مسیراصلی جاده را مسدود کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.