سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری مشهد مکلف به اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی معتادان متجاهر شد

شهرداری مشهد با مصوبه شورای اسلامی این شهر مکلف شد، مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی معتادان متجاهر در بخش تامین زیرساخت‌های لازم هزینه کند.

روز دوشنبه در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، لایحه مشارکت در تأمین زیرساخت‌های لازم برای نگهداری و ساماندهی معتادان متجاهر شهر بررسی و مصوب شد.

طبق این مصوبه شهرداری مشهد باید به منظور مشارکت در تأمین زیرساخت‌های لازم برای نگهداری و ساماندهی معتادان متجاهر شهر در قالب تفاهم‌نامه با سپاه امام رضا (ع) تا سقف ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

تصویب لایحه تأمین بخشی از هزینه گروه های اعزامی به راهیان نور از دیگر مصوبات جلسه علنی امروز است.

طبق این مصوبه به شهرداری مشهد اجازه داده شد، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور حمایت از گروه‌های اعزامی راهیان نور تا سقف ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه کند.

تصویب لایحه تعیین تکلیف مطالبات بانک تجارت از شهرداری مشهد و نامگذاری معبر فرعی حد فاصل نامجو ۱.۲ تا خیابان ثامن الائمه (ع) با حفظ زیرنویس به نام "شهید محمود امید خدا" و نامگذاری میدان جدید الاحداث واقع در خیابان ارشاد الرضا (ع) به نام "امیر منوچهر کهتری" از دیگر مصوبات جلسه علنی شورای شهر مشهد است.

لزوم تسریع در اجرای پروژه های شهری

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: شهرداری باید روند اجرای پروژه های شهری را سرعت دهد.

موسی الرضا حاجی بگلو افزود: همچنین امسال باید جشنهای دهه فجر، با شکوه‌تر و بهتر از سال‌های قبل برگزار شود تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.