سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۴۶۰۰ دانش‌آموز اصفهانی در المپیادهای علمی کشوری

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال ۴۶۰۰ دانش‌آموز اصفهانی به نسبت برابر دختر و پسر در ۱۴ رشته در المپیادهای علمی کشوری به رقابت پرداختند.

سیدعلی میرحیدری رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله نخست المپیاد علمی کشوری دانش‌آموزان متوسطه دوم طی یکم تا هفتم بهمن‌ماه برگزار شده است، اظهار کرد: بیشترین استقبال در رشته‌های زیست شناسی، شیمی و ریاضی بوده است که نشان از گرایش دانش‌آموزان به این رشته‌ها و زیرشاخه‌های آن دارد.

او درباره برگزاری رقابت ۴۶۰۰ دانش‌آموز اصفهانی در المپیاد‌های علمی کشوری، افزود: این آزمون در دو مرحله برگزار خواهد شد و اسامی دانش‌آموزان راه یافته به مرحله دوم پس از اعلام نتیجه از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند پس از پایان آزمون، دفترچه سوالات و پاسخ‌نامه را در تارنما MY.MEDU.IR مشاهده کنند و در صورت اعتراض نسبت به نتیجه آن، درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

او با بیان اینکه ۴۶۰۰ دانش‌آموز استان اصفهان به نسبت برابر دختر و پسر در ۱۴ رشته به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان مرحله اول این آزمون در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مرحله دوم به رقابت خواهند پرداخت.


منبع:ایمنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.