سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیدترین آمار کرونا در جهان؛ ابتلای بیش از ۶۷۴ میلیون نفر به کووید ۱۹

جان باختگان کرونا در جهان به ۶۷۴ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۳۱۸ نفر رسیده است.

طبق آخرین آمارهای جهانی، ابتلاء به ویروس کرونا در  ۲۴ ساعت گذشته در ژاپن ۴۴ هزار و  ۷۲۹ مورد جدید ابتلا و ۲۵۱ مورد مرگ ثبت شد و شمار جان باختگان نیز به ۶۷ هزار و ۶۳۹ نفر رسیده است.

در مکزیک دیروز ۸ هزار و ۳۳۰ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۹۵ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۳۳۲ هزار و ۱۸۲ مورد رسید.

در روسیه روز گذشته ۶ هزار و ۹۴۱ مورد ابتلای جدید و ۴۰ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل جان باختگان کرونا به ۳۹۴ هزار و ۹۸۴ مورد رسید.

در کره جنوبی دیروز ۱۸ هزار و ۸۷۱ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۹ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۳۳ هزار و ۳۹۰ مورد رسید.

در شیلی دیروز ۱ هزار و ۶۳۸ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۷ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۶۳ هزار و ۷۹۱ مورد رسید.

در تایوان دیروز ۲۷ هزار و ۳۵۰ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۲ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۶ هزار و ۲۴۶ مورد رسید.

در هنگ کنگ دیروز ۳ هزار و ۲۸۳ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۰ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۱۳ هزار و ۳۳۳ مورد رسید.

در صربستان روز گذشته ۸۶۲ مورد جدید ابتلا به کرونا و ۱۲ مورد مرگ ثبت شد و تعداد کل جان باختگان کرونا به ۱۷ هزار و ۶۹۵ نفر رسیده است.

در فیلیپین دیروز ۱۶۶ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۰ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل جان باختگان کرونا به ۶۵ هزار و ۷۶۷ مورد رسید.

آمریکا هنوز از نظر تعداد کل مبتلایان و جان باختگان در صدر است. تاکنون ۱۰۴ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۳۷۰ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۳۲ هزار ۲۵۶ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۳ هزار ۶۲۳ مورد جدید به شمار بیماران و ۲ مورد مرگ به جان باختگان کرونا در آمریکا اضافه شد.

منبع : سایت ورلد میترز 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.