سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری استان بوشهر:

جابه‌جایی مسافر در استان بوشهر افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی ۱۰ ماهه امسال سه میلیون و ۶۰۰ هزار جابه‌جایی مسافر در استان ثبت شده است.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در استان جابه جا شده است که این محموله‌ها در قالب ۴۴۱هزار سفر انجام شده است .

او افزود: کلینکر سیمان، میعانات گازی، مواد اولیه پتروشیمی، کالای اساسی و محصولات کشاورزی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر یادآور شد: چشم انداز و دورنمای جابه جایی بار در استان با توجه به افزایش تولیدات صنایع به ویژه پتروشیمی روشن و امید بخش است و امیدواریم این روند افزایشی درماهای آتی نیز تدوام خواهد داشت.

اخترشناس یادآور شد: ۱۵۷ شرکت حمل و نقل کالا و حدود پنج هزار راننده در بخش حمل و نقل بار استان بوشهر فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از ثبت سه میلیون و ۶۰۰ هزار جابجایی مسافر در استان بوشهر طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد رشد داشته است.

عبدالکریم اخترشناس گفت: در این مدت ۱۵۸ هزار سفر در استان ثبت شده است.

او با اشاره به فعالیت ۳۸ شرکت مسافربری و خدمات رسانی هزار و ۷۰۰ راننده در استان بوشهر به مردم و مسافران یادآور شد: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.