سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره ۲۱ شهید اطلاعات و عملیات سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار شد

یادواره ۲۱ شهید اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور و در چهلمین سالگرد شهادت "حسن باقری" روز یکشنبه برگزار شد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه سه هزار و ۵۰۰ شهید اطلاعات عملیات سپاه و ۲۱ شهید اطلاعات و عملیات سپاه استان گفت: نقش اطلاعات و عملیات در اجرای عملیات‌های دوران جنگ یکی از موضوعات مهم در دوران دفاع مقدس بود.

سردار علی محمد اکبری افزود: آشنایی و پیگیری وضعیت دشمن از نظر تجهیزاتی و نیروی انسانی و شناسایی استعداد دشمن جز موفقیت‌های دوران دفاع مقدس بود.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، حفظ اسرار از ویژگی‌های رزمندگان اطلاعات و عملیات بود که با نفوذ به عمق خاک دشمن به دنبال کسب اطلاعات کامل از سازمان و تجهیزات و توان دشمن بودند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین به نقش شهدای اطلاعات و عملیات با انجام ماموریت‌های سخت و طاقت فرسا در دوران جنگ اشاره کرد و گفت: این شهدا به صورت ویژه و مبتکرانه با خلاقیت، شجاعت و شهامت در راه کسب اطلاعاتی بودند، که نیاز طرح‌ریزی و طراحی عملیات‌ها برای مبارزه و مقابله با تجاوز همه جانبه رژیم بعث عراق بود.

سردار علی افضلی افزود: شهید" حسن باقری" از نابغه‌های دوران دفاع مقدس بود که مقام معظم رهبری از ایشان بعنوان "معجزه انقلاب" نام بردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.