سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۵۶ واحد مسکونی در بشرویه نیاز به بازسازی دارد

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان جنوبی از نیاز ۶۵۶ واحد مسکونی در بشرویه به بازسازی بعد از وقوع زلزله‌های اخیر خبر داد.

گل محمدی سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بعد از وقوع زلزله‌های اخیر در شهرستان بشرویه ۶۵۶ واحد مسکونی نیاز به بازسازی پیدا کرده اند گفت: از این تعداد ۱۳۰ خانه شهری و ۵۲۶ خانه روستایی است.

او با بیان اینکه در شهرستان طبس نیز ۲ خانه شهری و ۱۲۶ خانه روستایی بعد از زلزله‌های اخیر نیاز به بازسازی دارند افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی بنیاد مسکن بعد از وقوع زلزله، ارزیابی خسارت واحد‌های مسکونی با شش گروه در ۴۹ روستا و در سه شهرستان، تشکیل جلسه هماهنگی بازسازی با دهیاران، شورا‌های اسلامی و فرمانداری در محل فرمانداری بشرویه است.

گل محمدی ادامه داد: پیشنهادات ارائه شده به مدیریت بحران استان این بود که به ازای هر واحد تعمیری مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال وام تعمیرات و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بلاعوض پرداخت شود و به ازای هر واحد بازسازی شهری مبلغ ۳۰۰۰ میلیون ریال وام ساخت و مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بلاعوض اعطا شود.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان عنوان کرد: به ازای هر واحد بازسازی روستایی نیز مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال وام ساخت و مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بلاعوض پیشنهاد شده است و از سوی دیگر به ازای هر واحد بازسازی شهری و روستایی مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال وام معیشتی و مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بلاعوض معیشتی پیشنهاد شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.