سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودروسازان ژاپنی در خطر عقب افتادن از رقبا قرار گرفتند

شرکت هوندا موتور اعلام کرد که بخش جدیدی را در تلاش برای تقویت و سرعت بخشیدن به تجارت الکتریکی خود به عنوان بخشی از بازسازی ساختار سازمانی خود ایجاد خواهد کرد.

خودروسازان ژاپنی به رهبری تسلا و شرکت چینی بی‌وای‌دی در خطر عقب افتادن از رقبای اروپایی و آمریکایی خود در بازار خودرو‌های برقی قرار دارند.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: در تغییرات اعمال شده از اول آوریل، بخش جدید استراتژی برقی‌سازی و توسعه خودروها، موتورسیکلت‌ها و محصولات برقی مانند ژنراتور خودروساز ژاپنی را یکپارچه خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، هوندا سال گذشته هدف خود را برای عرضه ۳۰ مدل خودروی الکتریکی در سطح جهان و تولید حدود دو میلیون خودروی الکتریکی سالانه تا سال ۲۰۳۰ تعیین کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.