سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک نیمه روان در محور‌های مواصلاتی خوی برقرار است

رئیس پلیس راه انتظامی استان با اشاره به برقراری امنیت ترافیکی در شهرستان خوی با حضور جهادی پلیس، گفت: با توجه به وقوع پس لرزه‌های متعدد در شهرستان خوی، ترافیک نیمه روان در محور‌ها وجود دارد و مشکل خاصی در جاده‌ها نداریم.

سرهنگ "رضا پناهی مقدم"  گفت: با توجه به وقوع زلزله در شهرستان خوی، بلافاصله تیم‌های پلیس راه نیز در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های منتهی به این شهرستان حضور یافته و نسبت به روانسازی ترافیکی جاده‌ها اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه از دیروز حادثه ترافیکی خاصی برای شهروندان رخ نداده است، گفت: با توجه به وقوع پس لرزه‌های متعدد در شهرستان، ترافیک نیمه روان در محور‌ها وجود دارد و مشکل خاصی در جاده‌ها نداریم.

رئیس پلیس راه انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به بارش برف به شهروندان توصیه می‌شود که قبل از اقدام به سفر و حرکت از وسیله نقلیه خود اطمینان داشته که فاقد نقص فنی باشد؛ تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، پتو، جیره خشک و... به همراه داشته، با صبر و حوصله رانندگی کنند، فاصله طولی را حتما رعایت نموده و ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

سرهنگ پناهی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: همکاران ما از همان لحظات اولیه به صورت صددرصدی و به صورت جهادی در مناطق زلزله زده حاضر شده و دوشادوش سایر یگان‌های انتظامی، امدادی و شهروندان در حال خدمت رسانی می‌باشند. /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.