سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار در سفر به منطقه بلوچستان :

نظارت‌ها در تامین نان و سوخت بیشتر شود/ فرمانداران با هیچکس تعارف نداشته باشند

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش تعداد تانکر‌های حمل سوخت استان گفت: باید خط انتقال فرآورده‌های نفتی وارد استان شود.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری شهرستان سیب و سوران گفت: تقویت اراده‌ها اهمیت فراوانی دارد چرا که اگر شما امکانات فراوانی داشته باشید، اما اراده‌هایتان سست باشد محکوم به شکست هستید.

وی تاکید کرد: امروز مسئولیت اصلی ما حل مشکلات مردم است چراکه ما مسئولیت گرفتیم تا به مردم خدمت کنیم و ما به سراغ آن‌ها برویم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کار مردم باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود پس همه باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت آرد نانوایی‌های استان اذعان کرد: کنترل و نظارت اهمیت فراوانی دارد و تخلف را از هیچ کس نمی‌پذیریم و به هیچ عنوان نباید انحصار را به وجود آوریم.

کرمی اذعان کرد: برنامه ما توسعه جایگاه‌های سوخت در استان بوده و تجهیزات جایگاه‌های سی ان جی را در اختیار کسانی قرار می‌دهیم که پای کار بیایند و در این راستا اولویت با مراکز بین راهی است.

وی با اشاره به افزایش تانکر‌های حمل سوخت در استان خاطرنشان کرد: باید خط انتقال لوله فرآورده‌های نفتی وارد استان شود که تامین اعتبار این پروژه انجام شده و با انتقال سوخت از طریق این خط لوله بخش اعظمی از مشکلات استان در حوزه سوخت بر طرف خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کسی که خوب کار می‌کند تشویق و اگر فردی به وظیفه خود عمل نمی‌کند باید ماخذه شود، تصریح کرد: نظارت بر دستگاه‌ها بر عهده فرمانداری هاست لذا فرمانداران با هیچکس تعارف نداشته باشند.

وی تاکید کرد: نخلستان‌ها برای مردم ثروت است که باید آن‌ها را توسعه دهیم.

کرمی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ثروتمندترین استان کشور است، اما چون خوب کار نکرده ایم آن را محروم اطلاق می‌کنیم.

وی اذعان کرد: همگی در میدان باشید و کار کنید و نه از چیزی بترسید و بترسانید چرا که خداوند به تلاش و کوشش پاداش می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام اقای کرمی عزیز ما که نظارتی نمی بینیم. هر کی هر کاری دلش میخواد انجام میده